obey-robots.txt
23 Augustus 2017, 04:19
Navigatie
Onderwerp bekijken
Geef hier je wensen aan. Wat ontbreekt er?
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Goede dingen Alice

henkiepenkie
Ik lees op dit forum veel nuttige dingen en veel slechte dingen over Alice.
Mag er ook een stukje op komen over de goede kant van Alice?
Ik ben er als middenmoot gebruiker super tevreden mee. Ik denk dat je als gebruiker een paar dingen goed uit elkaar moet houden. Als je een provider zoekt die niets fout doet dan zul je die nooit vinden. Ik vindt de prijs en wat je ervoor krijgt prima. Wie bied dit tegenwoordig aan? Gratis bellen naar vaste lijnen en ook nog eens snel internet en dit alles voor een super lage prijs.GrinGrinGrinSmileSmileSmileGrinSmileGrinSmile

Herman
Ik lees op het topic hiervoor trouwens dat je niet tevreden over je modem bent.
Ik ben tot nog toe wel tevreden en zolang als het goed draait, laat maar draaien.

lexleest
Alles wat ze aanbieden werkt tot nu toe zeer goed.
Nog steeds gelukkig met Alice.Wink
sig-twe

Yes
lexleest schreef:
Alles wat ze aanbieden werkt tot nu toe zeer goed.
Nog steeds gelukkig met Alice.Wink

Gelukkig met Alles of Alice?Smile

-------------------------------------------------------
The answer is Yes! The question is the question?

henkiepenkie
Herman schreef:
Ik lees op het topic hiervoor trouwens dat je niet tevreden over je modem bent.
Ik ben tot nog toe wel tevreden en zolang als het goed draait, laat maar draaien.

Klopt dat mijn modem defect is,maar dat ligt niet aan Alice. Foutje van Allied data die de modems maakt.

joandutch
Heb nu 2 weken ''alice'' verlopig blijvertje ondanks opstart probleempjes... Snelheid nu zeer goed en stabiel...

henkiepenkie
Wat ben ik blij.. Alles werkt nog.Toppie

Yes
Het is gelukt! Mijn kapot modem is inmiddels vervangen door een nieuwe Grin

Wel vreemd dat ik in de retourdoos o.a. 4 telefoonsnoertjes moest retourneren, terwijl ik in het nieuwe pakket maar 3 kreeg. Maar goed voor wat hoort wat, dus ik heb ze een extra snoertje kado gedaan Smile

-------------------------------------------------------
The answer is Yes! The question is the question?

lala
Ik ben erg te spreken over Alice. de snelheid precies zo snel als de check aangaf nl. 16-18 Mb. Modem was voor telefonie defeckt. Gelijk een nieuw modem ontvangen en..alles werkt perfect.
Ik ben blij dat ik bij Xs4all weg ben, met die super lage snelheden voor de hoofdprijs.

Lala
Gewijzigd door lala op 29 september 2008, 10:10

GerJ
Inmiddels heb ik ruim drie weken Alice en het werkt als een scheet. Sneller internet dan ik had (nu 5 mb down, 600 kb up, ruimschoots toereikend voor mijn behoeften. Ik woon ruim 2,5 km van de centrale en de telefoonaansluiting in huis dateert van voor de oorlog), goede telefonie met 'gratis' bellen naar vaste nummers en dat alles voor de helft van wat ik in totaal eerst per maand betaalde. Als het zo blijft werken, ben ik echt heel blij met mijn overstap.

Echter... hoe je het draaiende krijgt, moet je wel allemaal zelf uitzoeken. Als Alice de moeite zou nemen om op haar website en bij het pretpakket betere info te geven, zou dit heel veel ergernis schelen. Het huidige beleid van beroerde info en ondersteuning is m.i. compleet verkeerde zuinigheid. Betere info leidt tot een betere reputatie, tot meer klanten, dus tot meer centjes voor Alice. Zo moeilijk en duur kan het niet zijn om die infovoorziening te verbeteren.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Goede dingen Alice', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Storing Alice Storing 4 06 december 2012, 21:02
Opzeggen alice Webcare Alice 5 03 december 2012, 12:46
Zijn hier nog Alice-helpdeskmedewerkers? Webcare Alice 16 12 juni 2012, 23:50
pilmo versus alice versus tele2 Algemeen 1 28 april 2012, 16:12
hoe moet ik alice opzeggen ? Webcare Alice 18 12 maart 2012, 22:12
Goedenacht bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief