obey-robots.txt
17 Juli 2018, 22:41
Navigatie
Onderwerp bekijken
Alle vragen m.b.t. de instellingen van de Hardware kun je hier stellen.
 Onderwerp afdrukken

Originele instellingen terugzetten... Hoe?

Bcool
Hallo mensen, mischien weet 1 van jullie dit.

Ik wou graag de originele instellingen terug zetten in mijn modem. In de downloadsectie kun je daarvoor de orginele instellingen downloaden. Het betreft een TAR file. Moet ik die TAR file nu veranderen in een TPR? En dan vervolgens via System==> Update die TPR als een nieuwe configuratie profiel laden? Anders zie ik geen mogelijkheid om een TAR file te laden namelijk....

Alvast bedankt voor eventuele antwoorden
Gewijzigd door Bcool op 26 november 2007, 15:13

Alex
Nee tar is zoiets als zip. Het is dus een gecomprimeerd bestand. B.v. met Total commander is het makkelijk te decomprimeren.
Alex

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Bcool
Ik kan Allied-Data_Origineel.tar openen met Winrar en dan vind ik 2 bestanden. main_profile.tar en quickstart.gz. Weer een tar bestand dus waar ik op het eerste gezicht niks mee kan in het configuratie scherm van de modem. Zie ik iets over het hoofd?
Gewijzigd door Bcool op 26 november 2007, 20:09

Alex
Kan niet echt wat vinden voor je op het forum.

Deze post komt er nog het dichtste bij.

Alex

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Originele instellingen terugzetten... Hoe?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Instellingen Copperjet Helpdesk 3 09 augustus 2013, 20:07
Lokale webserver en DNS instellingen Instellingen 1 16 december 2011, 12:48
Linksys WRT320N instellingen Hardware instellingen 2 26 augustus 2010, 02:09
Linksys WAG120N instellingen Alice met eigen modem 1 21 juni 2010, 21:32
Instellingen Copperjet-Netgear-Laptop/PC Hardware instellingen 4 10 januari 2010, 13:53
Goedenavond bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief