obey-robots.txt
18 Augustus 2017, 03:03
Navigatie
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken

rampzalige verbinding

tecbo
Sinds zaterdagmiddag 1 december is het wel heel droevig gesteld met mijn adsl verbinding (Haarlem) na verschillende speedstests te hebben uitgevoerd zie gegevens

Download van een bestand (128KB ~ 1MB afhankelijk van uw verbinding) vanaf een server in Nederland Klaar 69.1 KByte/sec
(=553 kbps)

Upload van gegenereerde gegevens naar een server in Nederland om de upload snelheid te bepalen Klaar 51.6 KByte/sec

Dus die 69.1 kbyte is iets uit het stenen tijdperk Het moet gezegd worden dat Alice regelmatig wisselingen geeft in de ADSL VERBINDING
(geen stabiele verbinding)Sad
Gewijzigd door tecbo op 01 december 2007, 18:48

wiz
Ik heb het zelfde probleem met mijn fantastische Alice verbinding .. vreemd genoeg lijkt het alleen in de ochtend uren te spelen. Rond de middag, na een aantal keer resetten van het modem (en daarbij het krijgen van een nieuw DHCP adres, erg vervelend gezien ik steeds iptables op mn co-located server moet updaten maargoed) is de performance aanzienlijk beter en blijft ook redelijk stabiel gedurende de avond/nacht. Blijkbaar heb ik een verbinding met een slecht ochtend-humeur Frown
blup zegt de vis!

Adam23
Ik heb het zelfde probleem, sinds 1 december zeer trage verbinding en krakende telefoonlijn. Maandag mail gestuurd, helaas moet telefonisch geregeld worden. Vandaag heb ik Alice gebeld,na beantworden van aantal standard (domme) vragen, heeft telefoniste klacht opgenomen.Wordt vervolgd.Kom ik direct achter hoe is gesteld met klanten service van Alice.

Branwacht
Wees geduldig, als je het forum hebt gevolgd weet je dat ook ik dit probleem heb gehad.....en met mij nog heel veel andere mensen ook.

Ik had vorige week dinsdagavond tegen 17.00 uur ineens dat ik niet meer boven de 150KB/sec kwam, later zelfs 98KB/sec. Gebeld met de helpdesk en die wist het ook niet tweede lijn ticket aangemaakt en vrijdagavond was het weer SUPER 17,5Mbit tot nu geen problemen meer gehad. Dus het kan wel goed maar gun ze wat tijd.......

charly
AngryHeb ook al een rampzalige verbinding.
Sinds een week geen telefoon wel telefoon, geen internet wel intenet.
Uitvallen tijdens gesprek.
Kortom waardeloos.
Kan vlgs de helpdesk nog wel een week zo duren.
Toch maar iets anders zoeken?

hdpaddy
zonder omwegen.
Alice is gewoon KUTShockAngry Sad

Maar ik ga lekker naar Telfort, lekker puh Alice

Adam23
Week??? Bij mijn duurt al 7 weken!

pieternel
na een moeizame start op Alice begin van dit jaar, heb ik circa 2 maanden zonder problemen van de verbinding gebruik kunnen maken
ik haalde een snelheid van tussen de 13.8 en 14.6 mb

ik ben nu een paar weken met vakantie geweest en heb het modem aan laten staan. Toen ik bij terugkomst gebruik wilde maken van de verbinding, viel me op dat hij traag was.
wat blijkt nu, ik haal nog maar moeizaam 4.2 !!!

Ik heb het modem al een paar keer 15 minuten uitgezet en daarna weer ingeschakeld. Het heeft totaal geen effect 4.2 en geen streepje meer..??

Iemand suggesties om i te verhelpen ?

pieternel
ik heb vandaag een nieuw modem ontvangen van Alice omdat men dacht dat het daar misschien aan zou kunnen liggen.
helaas Frown dat brengt geen verbetering
de storing is nu doorgegeven aan BBNed
afwachten dus...SadSad
Gewijzigd door pieternel op 22 mei 2008, 18:29

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'rampzalige verbinding', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Verbinding steeds trager en slecht bereikbaar met telefoon Storing 1 23 januari 2015, 19:25
Storing in verbinding (lijn onstabiel) Storing 115 26 september 2013, 13:26
Geen verbinding te krijgen met copperjet Hardware instellingen 10 04 maart 2013, 16:11
iNTERNET VERBINDING Algemeen 8 01 november 2012, 20:25
Geen Internet verbinding Algemeen 4 23 april 2012, 13:59
Goedenacht bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief