obey-robots.txt
24 Juni 2018, 05:09
Navigatie
Onderwerp bekijken
Zoek eerst hier of je een oplossing kunt vinden voordat je begint te posten!
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Welke telefoons werken wel, en welke niet in combinatie met Alice

Adecastr
Hi all,

I have a Siemens SL375 telephone that I use with Alice it works well but when I call outside people could see my home number.
So I did asked Alice Helpdesk to hide my home number, which works.

Now, my issue is that I can't see when some calls me at home what are they number, I only see "External"and no number is displayed.
I do know that this phone has the DTMF and CLIP functions.

Does any one in this forum has the same phone and if it works?
I'm open to ideas.

Cheers,

Antonio.
Gewijzigd door Adecastr op 27 oktober 2008, 23:56

William
Sinds vanavond 22:30 werken bij mij de volgende drie DECT telefoons

Motorola ME4066B, Philips Dect VOIP 4331s MSN DualPhone, Siemens Gigaset A160
----------------------------------------------------

gewoon een startpagina : vanalleseenbeetje

bruno001
Bij mij werkt vanaf vandaag alles:
Siemens Gigaset 3015, Gigaset C455, Gigaset S455 met SMS
Nummerherkenning, Belsignaal, Inkomend gesprek, Uitgaand gesprek, Tevreden
ja, goed, duidelijk, duidelijk, ja

Alle handset zijn uitwisselbaar, ik overweeg een S685 met IP voor combinatie met voipbuster als de lijn wegvalt. Iemand met ervaring?

Bruno

HMF
Ik gebruik een audioline dect 4800.
nummer herkenning ok
handmatig uitbellen ok
inkomend ok.
Bellen vanuit interne tel. lijst niet goed.
telefoon gaat al bellen voordat er een kiestoon is van de copperjet en dan krijg je dus de onbekend nummer melding.
Dit opgelost door een prefix nummer er bij te programmeren. geen nummer maar een pauze van ca 3 sec. Alle 3 dect toestellen werken nu netjes, dwz eerst wachten op kiestoon van copperjet en dan gaan riedelen..

ik denk dat dit bij veel (dect) (=snelle) telefoons een simpele oplossing is.
Bij mij in ieder geval..Grin
succes!

sappeur
Philips Cd 245 triple werkt prima op een aanpassingsweerstand van 10 KOhm, nummermelding werkt correct, geluidskwaliteit goed, beltoon prima, 10 dagen geleden door Alice gebeld en dit probleem voorgelegd, zouden een aanpasblokje sturen maar tot nu toe nog niets ontvangen
Weerstand van 6k8 gaf na 1.5 dag problemen vandaar 10 kOhm gebruikt.

BBS
KPN BOSTON 530 DECT-telefoon. Nummerherkenning werkt / indien afgeschermd zie je ' extern gesprek'; uitgaand gesprek na kiestoon goed; binnenkomend gesprek toon ook goed; doorschakelen en intern bellen mogelijk. lijn valt met 1 handset niet meer uit ( kan te maken hebben met factoren buiten de telefoon). Zoek nog naar oplossing om ook tweede telefoon te kunnen gebruiken. Moet daar eerst voor uitzoeken waardoor de lijn steeds uitviel (modem; verbinding of toch aansluitfactor / belastbaarheidsfactor?)

BBS
Gewijzigd door BBS op 06 december 2008, 22:11

lightning01
Merk, Type, Nummerherkenning, Belsignaal, Inkomend gesprek, Uitgaand gesprek, Tevreden.
Profoon, PDX 1825, werkt, werkt, duidelijk verstaanbaar, verbinding ok, ja 100%.

Het toestel werkt perfect. Spraak is zuiver. Gebruiksvriendelijk. Zonder filters.

Vergissen is menselijk, maar om er een zooitje van te maken, heb je een computer nodig!

Emiel
wij willen een nieuwe telefoon maar voor het geval dat :
Werkt de Siemens Gigaset SL780 goed met Alice?
Heeft er iemand ervaring mee ?
Mvgr
Emiel
Gewijzigd door Emiel op 28 oktober 2009, 16:47

bruno001
Volgens Siemens klanteninformatie heeft elke Siemens de juiste aansluitfactor voor Alice.
Let wel op, parallel import heeft de nummerherkenning/weergave volgens het Duitse systeem FSK en werkt niet bij Alice, in dat geval moet je nog een extra omzetter gebruiken.
KPN Nederland werkt met DTMF (dual-tone-multi-frequency), maar er zijn ook bijvoorbeeld kabelproviders die met FSK (frequency shift keying) werken. Alice werkt met DTMF en UPC met FSK.
Dit staat niet in alle gevallen bij de omschrijving van de telefoon.

surfingjohn
heb me net aangemeld voor een abbo bij Alice + bellen, schrik wel over de problemen met Dect telefoons, ik heb een Philips SE140, nu vraag ik mij af kan ik wel bellen met dit toestel? iemand ervaring met dit toestel?

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Welke telefoons werken wel, en welke niet in combinatie met Alice', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
email uit werkt niet meer op twee lokaties SMTP, POP3, NNTP etc... 2 09 februari 2015, 23:33
kan niet bellen en gebelt worden Algemeen 4 14 februari 2013, 17:23
Storing Alice Storing 4 06 december 2012, 21:02
Opzeggen alice Webcare Alice 5 03 december 2012, 12:46
Met welke router draadloos internetten via Copperjet 1616? Algemeen 2 30 oktober 2012, 08:04
Goedenacht bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief