obey-robots.txt
20 Juni 2018, 03:36
Navigatie
Onderwerp bekijken
Hier kun je zaken kwijt over de telefonie van Alice. Bijvoorbeeld een eigen thuiscentrale, een alarmcentrale.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Nummerherkenning

Hoppy
Vandaag kreeg ik een brief van Alice.
Dat mijn aansluiting over ruim een week geactiveerd zou gaan worden.
Ja lekker wel, dat is dus 3 weken geleden al gebeurd!!!

Even Alice bellen.
Ja, dat klopt niet .... en u heeft al meer brieven gehad. Ja, ook dat, een stuk of 7 inmiddels, met bevestingen, annuleringen en activerings berichten.

Even gevraagd wanneer ik nu mijn nummerportering eens krijg. Dat is dus ook misgelopen, Alice gaat er achteraan.
Ik ben benieuwd hoe lang dit nog gaat duren, en dat alles loopt dus al vanaf eind augustus want toen heb ik mijn order geplaatst.

Gelukkig kan ik wel bellen en internetten, dat werkt goed.
Zonder nummerherkenning nog, omdat het porteren niet rond is.

Nu hoop ik wel dat ik van Alice pas een rekening krijg als alles goed werkt. Ben benieuwd.

Bcool
Vandaag is eindelijk nummerweergave voor de uitgaande telefoontjes bij mij geactiveerd! Werd ook wel tijd na 6 weken :p Ik belde mijn vriendin en ze kon eindelijk zien dat ik het was die belde Smile Heb ook gelijk ff *31* getest. Dat werkt dus ook. Wil je dus afgeschermd bellen... *31* voor het nummer zetten.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Nummerherkenning', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
nummerherkenning inkomende telefoongesprekken Alice met eigen modem 4 25 december 2015, 15:20
Goedenacht bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief