obey-robots.txt
24 November 2017, 11:59
Navigatie
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Onderwerp afdrukken

Leuke aanbieding, slechte service

Kobalt
Gisteren 03-12 zou mijn Alice verbinding geactiveerd worden.Tussen 08:00 en 20:00, wat enkele minuten kon duren volgens de toegezonden brief.Bij thuiskomt na mn werk vol verwachting alles installeren, en jawel, powerlampje,adsl en ethernet lampje gingen netjes branden!Het feit dat sinds gisterochtend mijn oude adsl verbinding al niet meer werkte, was ik er van overtuigd dat Alice op mijn lijn zat.Netjes die instructies opgevolgd voor het instellen van de ethernetkaart en........NIKS!!!!!!!!!!!!
Helemaal niks dus.Vanochtend 4x gebeld: 2 mensen wisten me te vertellen dat ik in status 6.7 zat en naar 7 moest, dit zou vandaag nog gebeuren.Omdat ik wel al telefonie had van Alice, nummermelding en dergelijke deden het niet meer en phone1 lampje brandt als ik de hoorn opneem, belde ik nog eens terug en werd ik door een stappenplan geholpen, alles was goed gedaan, alleen krijg ik niks binnen via automatisch ip en dns binnenhalen.Even afgewacht en vanavond om 20:00 nog maar eens teruggebeld: 30 MINUTEN in de wacht, dus maar opgegeven ,vond 7,5 euro wel zat.
Wel telefonie, geen internet en geen uitzicht op wat het probleem is en wanneer dat het opgelost wordt!
KPN abonnement loopt ook nog, hebben ze ook niet oipgezegd...EN BEDANKT HE!!

louis518
dat heb ik ook gehad met op bellen ik heb 1 naand alice gehad 139 euro en ook nog 80 euro telefoon kosten gehad ik ben nou bij telfort werk een stuk beter en hunnie zijn goed te berijken

dan cooper
Het verhaal van Kobalt is daadwerkelijk een kopie van mijn activatie die ook op 3/12 had moeten plaats vinden.Toen ik vandaag thuis kwam was de situatie nog onveranderd, wel adsl signaal en werkende phone-leds maar geen internet / telefoon. Nogmaals gebeld en na alles nogeens gecheckt te hebben met een helpdesk medewerker uiteindelijk het modem benaderd via de browser met gebruikmaking van het ip adres 172.19.3.1 waarop het inlog scherm verschijnt. Met de username/password user/user of admin/admin kon het modem benaderd worden en was het simpelweg een kwestie van de juiste instellingen te verkrijgen om het geheel werkend te krijgen. De ontbrekende WAN instelling werd o.a. verkregen door in de Quickstart sectie voor Alice op bbned tekiezen. Ergo de activatie had gewoon plaats gevonden maar de modem instellingen deugden niet. Advies; loop met een helpdesk medewerker door de modem instelling heen als je dit niet zelf kunt of aandurft. Ik hoop dat je hier wat aan hebt, ik heb nu in iedergeval een lekker snelle en relatief goedkope verbinding en als het werkt ben je het leed snel vergeten.

Kobalt
Het is nog steeds waardeloos met Alice, ik heb nu nog steeds mn oude nummer niet terug, na al weken bij Alice te zitten.80x gebeld naar de helpdesk en van verschillende robotjes met het iq van een paddestoel te horen gekregen dat ze niet kunnen doen en een ticket maken.Na 10 tickets nog steeds niets van die zogenaamde 2e lijn gehoordEn sinds gisteren is het internet ook waardeloos, valt om de zoveel minuten uit met knipperende lampjes op die waardeloze rotmodem van ze.Nog even en ze kunnen dat abbonement op een plek steken waar de zon niet schijnt, wordt dr strontziek van.SadSad

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Leuke aanbieding, slechte service', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Gratis service nummer Klacht over Alice 1 15 november 2011, 10:56
Slechte telefoonverbinding bij tegelijk downloaden en telefoongebruik. Webcare Alice 4 19 juni 2011, 16:31
slechte verbinding Klacht over Alice 2 08 maart 2010, 16:05
waarom geen service id? Webcare Alice 12 25 december 2009, 03:45
Super verbinding, slechte communicatie Klacht over Alice 8 14 juli 2009, 13:20
Goedemorgen bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief