obey-robots.txt
17 December 2017, 03:32
Navigatie
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk!
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

kom ik er dan nooit vanaf ?

Timelord
30-11 heb ik opgezegd, per mail, per telefoon, per brief.

En wat denk je ?, krijg vandaag bericht: gefeliciteerd, U bent geactiveerd en de telefoon zetten we ook over.

Affijn, even gecheckt en ja hoor: geen verbinding !!!.

Dus maar weer een mailtje gestuurd dat ik van ze af wil. Maandag gelijk maar weer bellen.

Kom ik ooit van ze af ?

Templar
Wat een service he? Grin

Een aangetekend schrijven sturen (kopie voor jezelf houden met recu van de post). Ze daarin in gebreke stellen en nogmaals dringend verzoeken de abo te cancelen.

Bcool
Je voelt je zeker al aardig genaaid door deze lieftallige dame zeker? Grin :p Sorry, grapje... Bij mij werkt alles gelukkig goed vanaf het begin, maar het is natuurlijk niet leuk voor anderen bij wie dat niet vanzelfsprekend is gegaan. Voorlopig "naai" ik ff door met deze dame al hoor ik ook goeie verhalen over Telfort. Ik zou namelijk nog goedkoper kunnen door alleen internet van Telfort af te nemen. Bellen doe ik niet zo veel namelijk. We houden het in de gaten Smile

Templar
Ik ben ERG tevreden over Telfort en heb inderdaad alleen internet genomen voor 19,95 / mnd. Maar ik denk dat ik ook telefonie ga nemen, ik hoor goede geluiden erover en 9,95 /mnd is zelfs nog goedkoper dan KPN budget (waarbij het bellen weer erg duur uitpakt).

Timelord
Ik heb eindelijk bericht van Alice dat mijn account opgezegd is.
Ben benieuwd vanaf wanneer.

Bcool
Templar schreef:
Ik ben ERG tevreden over Telfort en heb inderdaad alleen internet genomen voor 19,95 / mnd. Maar ik denk dat ik ook telefonie ga nemen, ik hoor goede geluiden erover en 9,95 /mnd is zelfs nog goedkoper dan KPN budget (waarbij het bellen weer erg duur uitpakt).

Je zou ook nog kunnen overwegen je eigen telefonie te realiseren want die modem die Telfort erbij levert kun je zelf de SIP account ervan configureren. Dan neem je voor een 10tje per jaar een nummer bij www.budgetphone.nl voor je binnenkomende telefoontjes en voor je uitgaande telefoontjes neem je dan bv een account bij Voipbuster. Ben je nog goedkoper uit dan een 10tje per maand. Ga ik volgend jaar bij mijn vriendin realiseren als ze bij Orange weggaat Smile

Timelord
Wel veel moeite voor enkele euro's verschil zeg. Frown

Bcool
Timelord schreef:
Wel veel moeite voor enkele euro's verschil zeg. Frown

Wie het kleine niet eert......:p

Timelord
Ik ben er 01-02-2008 vanaf.

Ze toch nog even een mailtje gestuurd dat zolang ik geen verbinding heb ik ook niet zal betalen.

Met de help(?)desk gebeld: we gaan er spoed achter zetten.
Ik: ik bel volgende week maandag wel weer waarom ik nog steeds geen verbinding heb.

creugers
Ach, het kan nog erger!
Sinds vandaag heb ik dankzij Alice geen telefoon meer! 28 oktober heb ik bij Alice opgezegd, en 10 november heeft Alice mijn telefoonabonnement bij KPN opgezegd! Hebben ze gedaan NA mijn opzegging! Volgens Alice is dit een geautomatiseerd proces dat niet teruggedraaid kan worden. Is volgens KPN een zwamverhaal van de bovenste plank. Kan weldegelijk teruggedraaid worden, alleen willen ze er bij Alice niet aan meewerken, want dan moeten ze iets doen dat ze niet graag doen, namelijk handmatig het proces bijsturen.

Of Alice is zo ontzettend blond dat ze niet weet hoe h.e.a. moet gebeuren. Ik hou het maar op allebei. Feit is dat ik geen telefoon meer heb. Internet (nu bij Telfort) werkt wonderbaarlijk wel nog, maar is gekoppeld aan het nummer dat naar Alice is verhuisd.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'kom ik er dan nooit vanaf ?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Qnap NAS niet te benaderen vanaf internet Algemeen 2 22 augustus 2010, 12:01
Vanaf aansluiting geen telefoon Storing 4 29 maart 2010, 11:37
E-mail Server niet bereikbaar vanaf 15-8-2009 Storing 20 24 augustus 2009, 22:44
webserver vanaf andere pc niet te benaderen Algemeen 3 11 januari 2009, 22:26
Alice, je komt er niet meer vanaf !!! Klacht over Alice 9 23 oktober 2008, 06:31
Goedenacht bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief