obey-robots.txt
17 Juli 2018, 22:47
Navigatie
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

Nas met webserver niet berijkbaar vanaf het internet

aardkop
Beste mensen ik heb problemen om vanaf het internet mijn webserver te berijken. het enige wat ik krijg is de web interface van de copperjet i.p.v. de web paginaAngry. ik heb een linksys wrt54g router op de copperjet staan en daar aan een Synology DS-106j nas server.

Nu ben ik geen netwerk expert en ben ik benieuwd wie mij kan helpen het spulletje aan de gang te krijgen.

verder heb ik het forum flink doorgeneust maar geen bevredigend antwoord gevonden.

Vr gr,

A3
Gewijzigd door aardkop op 08 december 2007, 22:33

FullforceXL
Om je webserver op de NAS te bereiken zul je poort 80 naar hem door moeten poorten, hoe heb je dat aangepakt?
*** Disclaimer *** Vanessa Hessler *** Dagweb ***

Who the f$ck is 'General Failure' and why is he reading my harddisk?

aardkop
Ik heb een aantal dingetjes geprobeert, in mijn router zoals ik altijd gedaan heb toen ik nog op het kabel-internet zat.
en dat was onder aplications en gaming poorten openzetten (op de router). maar ik zit nu met de user pagina van de copperjet. ik heb het idee dat ik iets in de modem moet veranderen maar wat??? zal ik niet weten, en hoe is helemaal een vraag voor mij.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Nas met webserver niet berijkbaar vanaf het internet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
email uit werkt niet meer op twee lokaties SMTP, POP3, NNTP etc... 2 09 februari 2015, 23:33
Probleem telefoon en internet Storing 2 01 november 2013, 18:36
storing internet Klacht over Alice 1 01 augustus 2013, 23:49
Geen internet & telefonie! Storing 1 21 mei 2013, 12:03
kan niet bellen en gebelt worden Algemeen 4 14 februari 2013, 17:23
Goedenavond bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief