obey-robots.txt
19 September 2017, 20:54
Navigatie
Onderwerp bekijken
Gebruik je een eigen ADSL(2+) modem? Post dan hier je ervaringen en meld de instellingen.
 Onderwerp afdrukken

Copperjet 816-2P

fmanders
Ik had nog een Copperjet 816-2P liggen van mijn SpeedXS verbinding die ik had op m'n oude woon adres.

Ik heb met de instellingen van het forum hier gebruikt en ik had internet via deze modem, hierna sloot ik deze aan op het rest van m'n netwerk (was aan het testen met m'n laptop) en ik kreeg geen internet verbinding meer. hierna heb ik m'n laptop er weer op aangesloten en internet was inderdaad verbroken.

Heeft iemand hier ervaring mee ?
mischien iemand die de Copperjet 816-2P gebruikt die van zijn instellingen screenshots wil posten of naar mij wil mailen ? Smile

mem512b
PPP verbinding:
dialout username: user0@alice.nl
dialout password: user0
ATM protocol
Tx Vci: 35
Tx Vpi: 0
Rx Vci: 35
Rx Vpi: 0
Peak cell rate: 2415
ATM Traffic Class: UBR

voor vodsl:
VPI: 0
VCI: 37
PCR: 900 cells/s
CDVT: 2 cells
Coder LAW: ALAW
Signalling: BLES ELCP
profile: ATM-Forum-9

Ik heb dagen lang op mijn 816-2p met bovenstaande instellingen probleemloos gewerkt totdat mijn 1616-2p aankomt na 2 weken en 6 dagen. Verder heeft mijn CJT firmwareversie cjt-r6_router_voatm_adsl2-0602sr4.tbi

Hier vind jij ook veel info
http://www.breedbandmodems.info/modules/content/index.php?id=3

Veel succesSmile

zervos
Nou, met m'n oude modem van HetNet is het gelukt.
ooit gekregen met instapsurfen, is helemaal open en mocht ik houden bij het opzeggen. (Speedtouch 546)
Ik heb ook nog een andere, Speedtouch, de 780, met telefonie en WiFi.
Deze is helaas helemaal dichtgetimmerd, zodra ik dat opstakel heb opgelost, ga ik ook proberen om m'n telefoon aan de praat te krijgen....Grin

BMP
zervos schreef:
Nou, met m'n oude modem van HetNet is het gelukt.
ooit gekregen met instapsurfen, is helemaal open en mocht ik houden bij het opzeggen. (Speedtouch 546)
Ik heb ook nog een andere, Speedtouch, de 780, met telefonie en WiFi.
Deze is helaas helemaal dichtgetimmerd, zodra ik dat opstakel heb opgelost, ga ik ook proberen om m'n telefoon aan de praat te krijgen....Grin

Als je Alice comfort hebt en je hebt van Alice de copperjet modem, dan lukt dat niet op een ander modem de copperjet is namelijk de enigste die VOdsl ondersteunt
andere modems doen alleen voip.

BMP Smile

Ps: nieuwe klanten die Alice comfort hebben met de aangepaste fritzbox kunnen volgens mij wel een ander modem gaan gebruiken (is ook voip)
uiteraard alleen met de correcte inloggegevens.
Gewijzigd door BMP op 25 januari 2009, 22:12
Wie ben ik om aan mijzelf te twijfelen

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Copperjet 816-2P', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Instellingen Copperjet Helpdesk 3 09 augustus 2013, 20:07
Copperjet 1616-2P en Sitecom WL-312 Eigen netwerk 1 09 augustus 2013, 10:47
Geen verbinding te krijgen met copperjet Hardware instellingen 10 04 maart 2013, 16:11
Copperjet 1616-2p - linksys WRT160Nv2 Eigen netwerk 5 02 maart 2013, 15:04
Hoe log ik in op mijn Copperjet 1616? ADMIN WACHTWOORD Frequently Asked Questions 5 20 november 2012, 11:35
Goedenavond bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief