Ik had nog een Copperjet 816-2P liggen van mijn SpeedXS verbinding die ik had op m'n oude woon adres.
Ik heb met de instellingen van het forum hier gebruikt en ik had internet via deze modem, hierna sloot ik deze aan op het rest van m'n netwerk (was aan het testen met m'n laptop) en ik kreeg geen internet verbinding meer. hierna heb ik m'n laptop er weer op aangesloten en internet was inderdaad verbroken.
Heeft iemand hier ervaring mee ?
mischien iemand die de Copperjet 816-2P gebruikt die van zijn instellingen screenshots wil posten of naar mij wil mailen ?
Ik heb dagen lang op mijn 816-2p met bovenstaande instellingen probleemloos gewerkt totdat mijn 1616-2p aankomt na 2 weken en 6 dagen. Verder heeft mijn CJT firmwareversie cjt-r6_router_voatm_adsl2-0602sr4.tbi
Hier vind jij ook veel info
http://www.breedbandmodems.info/modules/content/index.php?id=3
Nou, met m'n oude modem van HetNet is het gelukt.
ooit gekregen met instapsurfen, is helemaal open en mocht ik houden bij het opzeggen. (Speedtouch 546)
Ik heb ook nog een andere, Speedtouch, de 780, met telefonie en WiFi.
Deze is helaas helemaal dichtgetimmerd, zodra ik dat opstakel heb opgelost, ga ik ook proberen om m'n telefoon aan de praat te krijgen....
zervos schreef:
Nou, met m'n oude modem van HetNet is het gelukt.
ooit gekregen met instapsurfen, is helemaal open en mocht ik houden bij het opzeggen. (Speedtouch 546)
Ik heb ook nog een andere, Speedtouch, de 780, met telefonie en WiFi.
Deze is helaas helemaal dichtgetimmerd, zodra ik dat opstakel heb opgelost, ga ik ook proberen om m'n telefoon aan de praat te krijgen....
Als je Alice comfort hebt en je hebt van Alice de copperjet modem, dan lukt dat niet op een ander modem de copperjet is namelijk de enigste die VOdsl ondersteunt
andere modems doen alleen voip.
BMP
Ps: nieuwe klanten die Alice comfort hebben met de aangepaste fritzbox kunnen volgens mij wel een ander modem gaan gebruiken (is ook voip)
uiteraard alleen met de correcte inloggegevens.
Gewijzigd door BMP op 25 januari 2009, 22:12