obey-robots.txt
22 November 2017, 19:30
Navigatie
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

Aansluitproblemen

LelyBob
Hallo allemaal,
In eerste instantie dacht ik het zal wel loslopen met al die aansluitproblemen. Maar ik heb het nu toch aan denlijve aan het ondervinden.
3 dec kpn aan huis lijn technisch voor elkaar en nu maar op dsl signaal einde van de dag toch maar gebeld en er werd een ticket aangemaakt, ik zal binnen 5 dagen kunnen beschikken over een internet verbinding.
Vandaag 10 dec kpn voor de 2e keer aan de deur om te verbinding nog een keer te checken, volgens kpn alles prima voor elkaar, alleen Alice moet nog even de boel verder aansluiten.
Helpdesk vanmorgen gebeld en kreeg te horen dat het vandaag voor elkaar komt. Nu 20.30 uur en nog niets. Ik geef ze nog deze week en dan ben ik heel erg tolerant om het voor elkaar te krijgen en anders steken ze het maar in hun......

Timelord
Gewoon even goed de berichten op dit forum lezen, dan weet je dat je kunt wachten tot je een ons weegt.

Er is maar één oplossing: opzeggen en naar een andere provider gaan.

wise guy
Timelord schreef:
Gewoon even goed de berichten op dit forum lezen, dan weet je dat je kunt wachten tot je een ons weegt.

Er is maar één oplossing: opzeggen en naar een andere provider gaan.

Beste Timelord,

Dat je niet tevreden bent met Alice kan en mag, is natuurlijk ook erg vervelend, maar probeer ook te begrijpen dat jouw manier van posten voor anderen erg vervelend kan zijn. Want ik stoor mij mateloos aan dit soort berichtgevingen.
Ondanks dat ik geen beheerder o.i.d. ben van deze site kan ik mij er niet aan ontrekken dat de site vast bedoeld is om hier elkaar te helpen en van elkaar te leren, en weet dat ook velen dit hier doen.

Nogmaals, dat je ontevreden bent over Alice of hun dienstverlening kan en mag. Maar ga aub niet het forum vervuilen met dit soort berichten.

Met vriendelijke groet.

Timelord
Volgens mij heeft hij dit geschreven:
Ik geef ze nog deze week en dan ben ik heel erg tolerant om het voor elkaar te krijgen en anders steken ze het maar in hun......
.

Heeft toch ook niks met helpen en zo te maken, of wel ?.

Als jij nou voortaan eerst eens beter leest dan hoef ik me niet meer aan jouw berichten te storen !.

En als ik beheerder was, dan kon jij al niet eens meer dit lezen !!!!!.

FullforceXL
Timelord schreef:
Als jij nou voortaan eerst eens beter leest dan hoef ik me niet meer aan jouw berichten te storen !.

wise guy heeft het prima gelezen. En probeert op een nette manier aan te geven wat bij meer mensen leeft; je hebt weinig meer te melden dan afgeven op Alice.

Is dat nodig? Open een topic en spuw daar je gal. Nu loop je als een rode negatieve draad door de topic's heen.

De frustratie van Lelybob is ook begrijpelijk, want ik ben bang dat we op dit forum weinig voor hem kunnen betekenen.
*** Disclaimer *** Vanessa Hessler *** Dagweb ***

Who the f$ck is 'General Failure' and why is he reading my harddisk?

wise guy
FullforceXL schreef:

wise guy heeft het prima gelezen. En probeert op een nette manier aan te geven wat bij meer mensen leeft; je hebt weinig meer te melden dan afgeven op Alice.

Is dat nodig? Open een topic en spuw daar je gal. Nu loop je als een rode negatieve draad door de topic's heen.

Thanks.. Wink

Ook ik ben het soms wel eens niet eens met de gang van zaken, maar je moet verder en proberen de zaken te keren zodat het wel werkt. Alleen loop ik niet iedereen te de-motiveren en probeer ook ik een positief steentje bij te dragen.
Ook ik heb mij wel eens geergerd aan de helpdesk. Maar verlies niet uit het oog dat het een nieuw product is en een complete nieuwe helpdesk uit de grond gestampt moet worden waar niet iedereen direct alles al weet.
Ik zeg heel vaak; Ik leer elke dag, ook al leer ik hoe iets niet moet, dan leer ik toch weer.

Verder graag weer on-topic.

Remko
Staat je signaal toevallig niet op de andere 2 aders?? kpn heeft ook gecontroleerd, bij mijn ouders zegt gewoon dat er signaal op staat.
Maar dat was dus niet op de standaard aders, ik had hier al ervaring mee.
Vandaar dat ik zelf maar (weer) ben gaan kijken, en binnen 5 minuten werkte de boel.

Timelord
Wat moet ik dán schrijven ?, dat Alice zo'n geweldige provider is ?.
Waar eigenlijk iedereen zich bij aan zou moeten melden ?.

Volgens mij is het hele forum één klaagzang, maar goed, ik zal het wel weer verkeerd zien.

Toch nog 1 positief puntje: binnenkort ben ik van Alice af!. :p

Templar
@Timelord: hey Bro... ik heb de koffie al klaar staan voor je Grin

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Aansluitproblemen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Goedenavond bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief