obey-robots.txt
20 September 2017, 16:30
Navigatie
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

IP-adres

HAW Junior 4
Ik ben sinds 23 november jl. aangesloten bij Alice en wat mij opvalt is dat ik sinds die tijd al 7 verschillende IP-adressen heb gehad.
Mijn vraag aan jullie is wat vinden jullie daarvan, daar ik bij mijn vorige provider een standaard IP-adres had.
Kan dit ook je kwaliteit van mijn verbinding/snelheid beinvloeden?
Graag jullie mening hierover.

Greetings,
HAW Junior 4

jumper
ik kom van het tiscali netwerk en daar heb je ook geen vast ip en voor de kwaliteit van de verbinding/snelheid maakt het volgens mij niet uit.

Templar
Een ander ip-adres maakt voor de snelheid niets uit.

Alex
Een probleem zou kunnen zijn dat het ip dat je toegewezen krijgt door toedoen van een ander op een blacklist is gekomen. Sad

Daardoor zou je bepaalde websites niet kunnen bezoeken of wordt email geweigerd.
Alex

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

HAW Junior 4
@Digiland: Dit is mij nog niet overkomen, zal er wel waakzaam op zijn indien dit zich voor zal doen.

wise guy
Alex schreef:
Een probleem zou kunnen zijn dat het ip dat je toegewezen krijgt door toedoen van een ander op een blacklist is gekomen. Sad

Daardoor zou je bepaalde websites niet kunnen bezoeken of wordt email geweigerd.

Hier een leuke site waar kan kijken of je ip-address ooit op een blacklist heeft gestaan.

wise guy
HAW Junior 4 schreef:
Ik ben sinds 23 november jl. aangesloten bij Alice en wat mij opvalt is dat ik sinds die tijd al 7 verschillende IP-adressen heb gehad.
Mijn vraag aan jullie is wat vinden jullie daarvan, daar ik bij mijn vorige provider een standaard IP-adres had.
Kan dit ook je kwaliteit van mijn verbinding/snelheid beinvloeden?
Graag jullie mening hierover.

Greetings,
HAW Junior 4

Ik heb dan al wat langer Alice, en heb ook al veel verschillende IP-addressen gekregen. Niet dat dat voor mij wat uitmaakt maat het valt idd wel op.

Alex
@wise guy. You really are a wise guy! Cool Mooie site om je ip te checken!

'k snap niet dat een wise guy een 'sukkel' als Dick Trom als avatar heeft.Wink
Alex

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

wise guy
Alex schreef:
@wise guy. You really are a wise guy! Cool Mooie site om je ip te checken!

'k snap niet dat een wise guy een 'sukkel' als Dick Trom als avatar heeft.Wink

@Alex,
Waarom Dik Trom als avatar is een heel verhaal.
De vader van Dik Trom zei regelmatig tegen zijn vrouw; Griet tis een bijzonder kind en dat is ie!!!Grin

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'IP-adres', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Misbruik ip adres???? Algemeen 9 10 september 2010, 17:35
Geen ISRA-Punt bekend op dit adres? SuperSnel StudentenADSL 3 09 april 2010, 08:59
sinds vanmorgen geen mail ontvangt van mijn alice email adres Storing 39 20 augustus 2009, 05:50
Wel DSL signaal maar geen IP adres!! Opleveringsproblemen 27 23 juni 2009, 19:00
Krijg met ZipB geen Extern IP Adres Algemeen 7 05 juni 2009, 22:41
Goedemiddag bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief