obey-robots.txt
22 September 2018, 00:17
Navigatie
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken

ADSL Lampje valt om de 3 sec uit.

styles123
Hallo, ik ga ervanuit dat dit ja, een repost is alleen ik wou graag even duidelijkheid.. mischien kan iemand me daarbij helpen.

ik heb ongeveer aan maandje alice, en sinds ik het heb valt rond half 5 smiddags het adsl lampje aan-uit aan-uit, hij probeert de hele tijd te reconnecten naar het netwerk.. alleen valt elke keer weer uit soms na 3 seconden soms na 10 min. kzie allemaal problemen hier gepost met DNS whatever? geprobeert om opendns ding in te vullen werkt niet volgens mij..

zal het nog even aanzien, anders switchen zo snel mogelijk.. beetje jammer.
Gewijzigd door styles123 op 12 december 2007, 21:34

Yes
styles123 schreef:
Hallo, ik ga ervanuit dat dit ja, een repost is alleen ik wou graag even duidelijkheid.. mischien kan iemand me daarbij helpen.

ik heb ongeveer aan maandje alice, en sinds ik het heb valt rond half 5 smiddags het adsl lampje aan-uit aan-uit, hij probeert de hele tijd te reconnecten naar het netwerk.. alleen valt elke keer weer uit soms na 3 seconden soms na 10 min. kzie allemaal problemen hier gepost met DNS whatever? geprobeert om opendns ding in te vullen werkt niet volgens mij..

zal het nog even aanzien, anders switchen zo snel mogelijk.. beetje jammer.

'klaplijn' misschien?
http://alice.gebr...#post_1461

-------------------------------------------------------
The answer is Yes! The question is the question?

styles123
hmm, ik had idd stroomuitval en toen dee die zo raar.. gek, maar jij hebt die "admin tool" gebruikt of die "allied data originele settings" download gebruikt.. ?

MacGyver
Half 5 's middags, zeg je? Gebeurt het toevallig ook ergens tussen 8 en 9 's ochtends?

Dit wordt vreemder en vreemder...
Gewijzigd door MacGyver op 13 december 2007, 16:00

Yes
styles123 schreef:
hmm, ik had idd stroomuitval en toen dee die zo raar.. gek, maar jij hebt die "admin tool" gebruikt of die "allied data originele settings" download gebruikt.. ?

Ik heb toen die "admin tool" gebruikt. Maar ik had ook een lijn die de hoge snelheid niet aankon. Mijn snelheid is toen in een paar stappen verlaagd en nu is de lijn gewoon stabiel op ca. 13MBit.

-------------------------------------------------------
The answer is Yes! The question is the question?

styles123
ja.. ik word morgen door de 2e lijn gebelt, kschat dan in dat ze het verlagen idd, en die admin tool mja, werkt niet echt bij blijft steken op 2e blokje..( ook niet echt zin om me daar in te verdiepen.)

nja, macguyver: volgens mij heb ik er s'ochtends geen last van.. maar kzit ook nooit zo vroeg achter de pcSmile, alleen s'avonds als ik het nodig heb is het k*t,

oja.. beetje debiel zon 2e lijn, waarom geven ze me eerst een stel vmbo-er's die niks weten, en mij standaard de schuld geven dat het verkeerd is aangesloten.. geef me direct zo'n 2e lijn please, nou kzal morgen posten wat er van gekomen is..

groetjes

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'ADSL Lampje valt om de 3 sec uit.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
telefoon valt uit Algemeen 3 27 augustus 2011, 10:51
Compatibiliteits-issue Alice Internet ADSL Modem met Sitecom WL-309 router?? Eigen netwerk 9 01 januari 2011, 21:20
Telefoon gesprek valt weg Storing 48 01 november 2010, 10:32
ADSL lamp op copperjet gaat niet meer uit Algemeen 5 16 augustus 2010, 21:24
ADSL/ADSL2+ Afstand/Snelheid ratio & Uitleg lijnwaardes Snelheid 11 22 juni 2010, 22:01
Goedenacht bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief