obey-robots.txt
19 December 2018, 03:21
Navigatie
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

Wegvallen telefoonverbinding

jh
Sinds ik Alices heb komt het regelmatig voor dat tijdens een telefoongesprek de verbinding wordt verbroken. Hebben meer hier last van? En weet iemand de oorzaak/oplossing.

Herman
Dit heb ik inderdaad ook af en toe, de oorzaak of oplossing weet ik niet.
Ik heb er ook nog niet achter aangebeld, ik denk dat het aanloopproblemen zijn.
Maar de verbinding is op zich wel goed, in het begin had ik wat echo aan de andere kant, maar dat is nu praktisch weg.

manny36
Dat komt doordat (waarschijnlijk) het modem geen verbinding met de centrale heeft.
Dit kun je zien doordat het adsl lampje op je modem uit is.
Ik heb precies hetzelfde, elke avond tussen 5-6 uur valt de verbinding weg en die komt de volgende ochtend pas weer terug.
Wel erg lastig maar ze werken er aan....

erik074
Hallo, hier in Assen valt ook zo ineens de verbinding weg tijdens een telefoongesprek (klik...). Maar het gebeurt ook wel eens tijdens het internetten: ineens kunnen er geen pagina's meer geopend worden. Dan heb ik ineens een 'verbinding met beperkte mogelijkheden' (lokaal). Luister ik dan met de telefoon, dan is er geen kiestoon en zijn de lampjes ADSL en TELEPHONE op de modem uit.
Door de telefoonstekker er uit te trekken en er na 10 seconden weer in te doen werkt alles weer.

flits96
manny36 schreef:
Dat komt doordat (waarschijnlijk) het modem geen verbinding met de centrale heeft.
Dit kun je zien doordat het adsl lampje op je modem uit is.
Ik heb precies hetzelfde, elke avond tussen 5-6 uur valt de verbinding weg en die komt de volgende ochtend pas weer terug.
Wel erg lastig maar ze werken er aan....
dat zeggen ze tegen mij all 3 maanden maar dat gaat denk ik niet lukken want denk dat ik toch naar een andere ga want dit is k........ t en hij blijft maar weg vallen AngryAngryAngry

mem512b
Ik heb ook last van. Al 2 keer in een week tijd. SadVerder heb ik mijn modem een keer moeten resetten. Kwaliteit van telefoon is wel goed. Snelheid is met 16Mb ook niet slecht.Smile

Marcje
Hier hetzelfde. Ben je lekker aan het telefoneren, is het ineens stil en is er geen verbinding meer.
Frappant is dat er dan nog wel gewoon geinternet kan worden...ook een restart van het modem werkt dan niet.

mem512b
Weet jij zeker dat jij nog kan internetten in zo' n geval? Bij mij zie ik led van adsl uit is. Dit betekent dat internet ook niet mogelijk is. Iets later gaat adsl led weer aan en ik kan weer internetten en bellen.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Wegvallen telefoonverbinding', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
telefoonverbinding werkt plotseling niet meer..... Algemeen 1 19 augustus 2012, 17:11
Slechte telefoonverbinding bij tegelijk downloaden en telefoongebruik. Webcare Alice 4 19 juni 2011, 16:31
wegvallen telefoon/internet Storing 8 14 februari 2011, 19:58
Wel internet, geen telefoonverbinding Webcare Alice 1 05 december 2010, 18:03
wegvallen internet/telefoon Algemeen 3 25 april 2009, 14:18
Goedenacht bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief