obey-robots.txt
25 Mei 2018, 03:21
Navigatie
Onderwerp bekijken
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL statistieken. Configuratiescherm, Geavanceerd, Statistieken, ADSL statistieken.
 Onderwerp afdrukken

Postcodecheck is aangepast op site

Mikymike
Toen ik Alice heb aangevraagd gaf postcodecheck 16Mbit aan.
Daarom ook voor Alice gekozen! Nu blijkt dat mijn snelheid sinds de oplevering maar 4 Mbit is.

Ik heb nu weer eens op de site gecheckt omdat ik overweeg naar een andere provider over te stappen, en wat schertst mijn verbazing, de site geeft nu aan dat ik tussen de 4mbit en 8 Mbit kan halen.

Lekker dan, had ik meteen moeten weten, had een hoop tijd en ergenis bespaard.ShockShock

john1962
Voordeel is dus dat je meteen kan opzeggen.

Als ze dat dus al niet zelf doen zoals bij mij.

Ik heb nog nooit zoiets mee gemaakt als deze provider.

SadSadSadSadSadSadSadSad

Remko
Dit viel mij ook al op, ik kom niet hoger als 7 mb terwijl wer eerst 12 werd aangegeven....

antiheroic
Blijft bij mij van voor de bestelling 16 tot 20mb, nu nog steeds 16 tot 20mb, terwijl ik ongeveer 12mb haal.

Helaas voor mij zit er in mijn centrale van de andere providers slechtere apperatuur en die zeggen dat ik 6 tot 8mb haal ofzo. Dus ik vind het best =p

wise guy
Blijft bij mij ook van 16 tot 20mb voordat ik aangevraagd heb, maarja wat wil je als je nog geen 300m. van de centrale woont.
En via BBned download ik 2.07Mb/s.

nexagon
De snelheids check is alleen maar fictief.
Wat je eventueel op die afstand zou kunnen halen maximaal is geen garantie dat je het ook haald.
Je koper kan wel verrot zijn.

wise guy
Vhond schreef:
Nogmaals/Vraag:

Waar kan je de snelheidscheck vinden op de site van Alice ??????

Als je goed op de site had gekeken had je het ook kunnen vinden, maargoed hier heb je de link

suc6

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Postcodecheck is aangepast op site', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Weer email storing en weer geen melding op de site?? Storing 8 30 augustus 2011, 00:32
Storing met inloggen Alice site? Storing 2 15 februari 2011, 06:06
Zeer specifiek probleem met bepaalde site veroorzaakt door upstream router Webcare Alice 10 11 januari 2011, 10:10
Kom niet meer op torrent site's Algemeen 16 13 december 2008, 12:30
Goedenacht bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief