obey-robots.txt
23 September 2018, 07:23
Navigatie
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

slechte verbinding 16-12-07

HAW Junior 4
Beste Forum-leden,

Heb vandaag voor het eerst sinds in Alice heb geen of een zeer slechte verbinding.
De download-snelheid is gemiddeld gehalveerd eerst 12500 kbps en nu 6100 kbps.
Verder kippert het ADSL-lampje voortdurend op mijn modem.
Dit is ook voor het eerst sinds 23-11, de dag waarop Alice bij mij werd geactiveerd.
Heeft iemand een trucje hoe dit zelf op te lossen?
Ik heb Alice-HD al een mail gestuurd, maar dat kan volgens mij wel lang gaan duren eer ik een reactie terug heb of dat het opgelost wordt.
Verder heeft er iemand daar vandaag ook last van?

Zag verder op dit forum een link om instellingen voor je modem te downloaden.
Is dit safe en wat gebeurt er als je dit gaat installeren?
Graag feedback!!
greetings,
HAW Junior 4

Nask
Je bent niet alleen.

Hier ook regelmatig verlies van signaal. Vandaag 2 maal in een kwartier tijd. En mijn snelheid springt heen en weer.

Ik ga ook een mail richting de HD sturen.

Wat beftreft het tooltje: Heb ik nog niet geprobeerd.

peetje
Ik heb heb hier ook last van een gehalveerde snelheid. misschien is het handig om het postcodegebied er even bij te zetten.
mijne is 2719:

Ik heb eergisteren gemaild en het volgende antwoord gekregen.

Uit onze controle blijkt u inderdaad een te lage downloadsnelheid te behalen. Graag lopen we met u een aantal stappen en procedures door om zodoende het probleem te achterhalen. U begrijpt wellicht dat dit niet via e-mail kan aangezien dit zeer tijdrovend zal zijn. We vragen u dan ook vriendelijk om telefonisch contact op te nemen met onze helpdesk. Een van onze telefonische medewerkers kan u verder helpen.

Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons bereiken op 0900-1560 (ma t/m vrij: 08.00 - 22.00 uur, za: 09.00 - 22.00 uur, 25 eurocent per minuut) of op www.alice.nl.
Wij horen graag van u.

Met vriendelijke groet,

Het Alice team

Daar ben ik weer. Ik heb dus gebeld minuutje of 12. En de medewerkster vertelde mij dat er al een week een storing was waar ze mee bezig zijn. Hadden ze natuurlijk ook in die mail kunnen zetten. Vertelde ook dat ik geluk had omdat er ook mensen zijn die helemaaal niet meer kunnen internetten. Dus als het volgende week nog zo is dat ik dan nog maar even terug moet bellen.
pfffffffffff
Verder heb ik al wel een aantal maanden probleemloos geinternet hoor.
geef ze kans dan nog maar even.

Nask
Antwoord gehad op mail, moest KD bellen. 2 maal verbinding kwijt tijdens bellen. lekker!

BBnet zou naar lijn kijken. KD verzekerde me dat als snelheid lager gezet zou worden, ik hier over gebeld zou worden. Niet Dus!

Nu ligt ligt snelheid op 4Mbit Sad

En nog klapperlijn. grrrr
Gewijzigd door Nask op 22 december 2007, 19:10

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'slechte verbinding 16-12-07', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Verbinding steeds trager en slecht bereikbaar met telefoon Storing 1 23 januari 2015, 19:25
Storing in verbinding (lijn onstabiel) Storing 115 26 september 2013, 13:26
Geen verbinding te krijgen met copperjet Hardware instellingen 10 04 maart 2013, 16:11
iNTERNET VERBINDING Algemeen 8 01 november 2012, 20:25
Geen Internet verbinding Algemeen 4 23 april 2012, 13:59
Goedemorgen bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief