obey-robots.txt
22 September 2017, 21:01
Navigatie
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Al 6 dagen geen internet

coolskin
Op 04-11-07 een brief gehad van Alice dat ik mijn abonnement vanaf 05-11-2007 kan gaan gebruiken.
Maar ik had nog een abonnement lopen bij Verstal en dat liep t/m 07-14-2007. In de periode 05-11-07 t/m 07-12-07 heb ik 3 gebeld om te zegen dat mijn abonnement op 07-12-07 dat stopte en ze hebben mij 3 keer vertelt dat als dan zou werkken.
Maar vanaf 07-12-07 geen internet en ook geen telefoon.
Ben nu 25 euro aan belkosten kwijt, en heb nog geen uitzicht op een verbinding met Alice.
Bij de helpdesk krijg je steeds een ander verhaal en wat nu het juiste is weet ik tot nu toe nog niet.ShockSad
Wat tedoen om wel tekunnen interneten en bellen????????

Timelord
Sommigen hier vinden dat ik te negatief schrijf. Daarom dan maar wat positief nieuws:

gauw opzeggen bij Alice en naar Telfort gaan.

(ik zit zelf al sinds 13 november zonder internet. Alice, duidelijker kunnen ze het niet maken, slechter ook niet)

TV
Inderdaad laat Alice lekker in de stront zakken en ga naar een andere provider. Die gasten gaan je echt niet meer helpen. Ik heb het 5 keer geprobeerd zonder resultaat. Succes ermee.

coolskin
Ben vandaag gebeld door de KPN en gaan morgenmiddag kijken of de lijn goed is aangesloten. Wat mij hier ook opvalt is dat je niet de snelheid haalt die bij postcodecheck werd aangegeven en dat is ook flink balen.
Volgens mij zij we bedonderd door de postcodecheck om maar zo veel mogelijk mensen over de streep te trekken. Dit lijkt verdomd veel op oplichterij.Angry Dit moeten we melden bij het programma "opgelicht"Smile

pukpietje
coolskin schreef:
Ben vandaag gebeld door de KPN en gaan morgenmiddag kijken of de lijn goed is aangesloten. Wat mij hier ook opvalt is dat je niet de snelheid haalt die bij postcodecheck werd aangegeven en dat is ook flink balen.
Volgens mij zij we bedonderd door de postcodecheck om maar zo veel mogelijk mensen over de streep te trekken. Dit lijkt verdomd veel op oplichterij.Angry Dit moeten we melden bij het programma "opgelicht"Smile

alles hangt af van een afstand tot de centrale vanaf jouw woning
op deze site http://speedtest....
kun je rechtsboven de postcode chaeck doen
Ik zit op 880 meter en haal 1700 kb/s (1.7m b)
Als je alice hebt dan kunje op deze site ook een bestand downloaden van bv 100mb en zie je hoe snel je bent(bovenin)
Totaal geen oplichterij want dit heb je met alle verbindingen
Gewijzigd door pukpietje op 17 december 2007, 19:26

pukpietje
Timelord schreef:
Sommigen hier vinden dat ik te negatief schrijf. Daarom dan maar wat positief nieuws:

gauw opzeggen bij Alice en naar Telfort gaan.

(ik zit zelf al sinds 13 november zonder internet. Alice, duidelijker kunnen ze het niet maken, slechter ook niet)

Wat ik wel vindt is het feit dat we het nu wel weten dat ALICE voor jouw niet deugd.
Jammer dat het niet wil vlotten maar misschien kun je mensen hier nog een beetje sturen en anders succes bij het forum van telfort
Gewijzigd door pukpietje op 17 december 2007, 19:30

Templar
Ik moet Timelord bijvallen. Heb zelf ook niets dan ellende ondervonden bij Alice. Zit nu bij Telfort met een dsl verbinding van 19Mbit op 1237mtr van centrale af. Heb constante snelheid; geen last dus van inkakkende verbinding tijdens primetime.
223641423

Timelord
pietjepuk, ik open niet steeds topics waarin ik vertel over mijn problemen.
Ik reageer op vragen van leden en ja als die vragen: wat vind je van Alice, dan geef ik mijn mening.
Als jij dus vind dat ik te vaak vertel hoe slecht ik het heb, dan zeg je dus eigenlijk dat er teveel topics worden gemaakt met de vraag: wat vind jij van Alice. Sad

Maar goed, jij zult het allemaal wel beter weten, toch ?

pukpietje
Het is pukpietje trouwens Smile

Ik snap niet die reactie van "je weet het beter.."
Het is puur wat me opviel van jullie beiden
Ik zie heel veel topics waar jullie alleen maar zeggen dat er van alice niets deugd en dat het bij jullie niet werkte.
Dat kan ja maar dat geeft verder geen inhoudt meer op dit forum .

Ik ben trouwens heel redelijk tevreden ookal verdient misschien alice niet altijd de schoonheidsprijs maar het is overal wat op elk forum.
Ik zie bv ook op telfort mensen met de geijkte problemen .
Gewijzigd door pukpietje op 18 december 2007, 15:56

coolskin
Hoi allemaal,

na 8 dagen weer internetSmile en telefoon, het probleem lag niet bij Alice maar bij bij KPN. We waren niet aan gesloten op de centrale, was de vorige monteur vergeten. Heb nog een paar probleempjes met Alice en dat is dat email niet werkt en ik kan niet in de lounge komen.
Maar verder gaat het goed met mijAngry

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Al 6 dagen geen internet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Probleem telefoon en internet Storing 2 01 november 2013, 18:36
storing internet Klacht over Alice 1 01 augustus 2013, 23:49
Geen internet & telefonie! Storing 1 21 mei 2013, 12:03
Geen verbinding te krijgen met copperjet Hardware instellingen 10 04 maart 2013, 16:11
Help! Draadloos router geeft alleen internet dmv kabeltjes Helpdesk 2 09 november 2012, 05:07
Goedenavond bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief