obey-robots.txt
21 Juli 2017, 12:30
Navigatie
Onderwerp bekijken
Geen telefoonverbinding, meld alles hier.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Nummerweergave uitgaand

wise guy
Wie heeft er bij de uitgaande gesprekken nummerweergave?
Zo ja;
- Heeft er portering plaatsgevonden?
- Via welke provider?

harbri
Ik niet, bij mij werkt uitgaande nummerweergave al weken niet. In september ben ik geporteerd van KPN naar Alice. Alles ging goed behalve uitgaande nummerweergave, mensen die ik bel zien mijn nummer dus niet (ik heb dus nu in feite een geheim nummer) Dit is ook al weken bekend bij Alice, het lukt ze blijkbaar niet om dit op te lossen. Herhaaldelijk heb ik de helpdesk gemaild en gebeld, telkens weer krijg ik te horen dat het binnen 3 werkdagen zal worden opgelost. Helaas blijkt dit een valse belofte.

FullforceXL
Ik kan het relaas van harbri bevestigen; ook ik heb sinds september telefonie via Alice maar zend geen nummer mee. En de helpdesk maar roepen dat het binnen een paar dagen wordt opgelost.
*** Disclaimer *** Vanessa Hessler *** Dagweb ***

Who the f$ck is 'General Failure' and why is he reading my harddisk?

Yes
Bij mij hetzelfde probleem. Helpdesk gebeld en het zou binnen enkele dagen werken. Dat is alweer een week of 3 geleden..........jammer.

-------------------------------------------------------
The answer is Yes! The question is the question?

Colin
Ook weer hetzelfde bij mij. Vandaag met Alice support gesproken; het probleem wordt doorgegeven en opgelost...
Gewijzigd door Colin op 24 december 2007, 18:47

Marcje
Hier zelfde probleem, ook bij mij zouden ze het aanzetten, echter dat bleek iets te hoog gegrepen. Volgens mij is het gewoon een standaard antwoord....

Hermann
Hallo,
ik heb sinds het begin geen nummer herkenning volgens mij is deze mogelijkheid nog bij geen enkel alice aansluiting aanwezig,wel is er dubbel gesprek maar dat is waarschijnlijk al bekend.
gr Hermann

Bcool
Ik ben 28 september aangesloten en halverwege november kreeg ik ook pas nummerweergave op de uitgaande lijn. Nummerweergave op de binnenkomende lijn werkte gelijk al. Alles werkt hier nog steeds naar behoren. Ik heb geen nummer laten porteren overigens. Ik kwam bij @home vandaan maar heb gewoon een nieuw nummer gekregen. Misschien zit ,m daar de kneep bij jullie. Dat die portering niet helemaal goed is verlopen.

wallagh
Op zich is alles bij mij met ALice goed gegaan. Sinds 1 november prima internet ( 12 Mbps) en goede telefonie.
Alleen ook bij mij wordt uitgaande nummer niet meegestuurd (nummer meegenomen van KPN).
Helpdesk gebeld, en ze zouden het fixen. Niet dus....

Misschine een idee dat we vanuit dit forum collectief eens iets met ALice proberen op te nemen?

jumper
Ik vind ook dat er meer instel mogelijkheden alla tiscali zouden moeten komen zodat je zelf instellingen snel kunt aanpassen. Zowel nummer herkenning aanzetten, bellen naar buitenland aan uit zetten, 0900 nummers per groep aan uit zetten en voice mial aan uit zetten. Voor een ip service is dit makkelijk op te zetten en tiscali en nu telfort doen dit ook en werkt uitstekend. Vooral voice mail mis ik bij deze ip dienst. Ben het eens om collectief actie te ondernemen.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Nummerweergave uitgaand', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Nummerweergave -= zelf te regelen? Hardware instellingen 1 12 september 2009, 22:59
emailinstelling (uitgaand) voor HTC Hero (e.a.?) SMTP, POP3, NNTP etc... 1 09 september 2009, 17:41
Nummerweergave inkomen in combinatie met een siemens a585 Storing 2 29 augustus 2009, 21:19
Nummerweergave inkomend Storing 1 04 juli 2009, 07:53
Nummerweergave inkomend Storing 9 24 juni 2008, 21:58
Goedemiddag bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief