obey-robots.txt
20 Augustus 2017, 06:11
Navigatie
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

ppp connect niet

ontwerp
Hoi Allen

Nou dacht dat alice ok was maar denk dat die modem niet helemaal tof is...
Want hij blijft maar proberen in te loggen terwijl dat niet lukt en ik krijg geen wan ip adres etc et... Ligt dus echt aan de modem of inlogserver...

Iemand een tip? Heb al vendor reset gedaan etc etc....

Heb geen geduld voor alice helpdesk argh.....

hdpaddy
Zoek maar eens op mijn naam (en andere btw) en je zal schrikken.
Net weer gebeld met de HD, tja de TD is ermee bezig, je moet maar wachten.
Alice is ruk Angry, ik heb ze al in gebreke gesteld en Telfort aangevraagd.

ontwerp
Hmm dus dat connecten is een issue wat vaker gebeurd? Dit is mijn eerste slechte ervaring met Alice......
Als dit zo door gaat komende jaar ga ik misschien toch overwegen om naar UPC te gaan ughe ughe ik weet het maar dan heb je misschien geen gezeik meer... Met speedxs.nl ha dik nooit problemen al vond ik hun duurder worden omdat je 10mbit zonder telefoon had maar tja... stabiliteit is dat tientje echt wel weer waard... ook al is dat 100 euri per jaar meer....

TV
Ik leef met je mee, ik zit al vier weken met hetzelfde probleem. Verwacht niet teveel hulp van de helpdesk. Het zijn gewoon kakkerlakken als het op hulpverlening aankomt. Succes ermee.

pocoloco
Ik heb precies hetzelfde, die suckers van de servicedesk komen niet verder dan de standaard kutvragen Sad " zit de splitter er tussen, heeft u de crosscable gebruikt " enz. Er zijn voor mijn probleem al 3 calls aangemaakt en dan beweert de technische dienst van Alice dat ze het probleem opgelost hebben. NOT ! ShockKapitalen verbeld en al bijna 2 weken geen verbinding. Ik wacht nog tot na de kerst als het dan niet verholpen is stap ik over naar een ander. Weet iemand nog een provider met een maand opzegtermijn en dezelfde snelheid/kosten ?

Sterkte ermee ! Hebben we nodig Angry

Timelord
Ik sluit mijn modem aan en laat hem zo de hele week staan.
Krijg ik aan het einde van de week een mailtje dat mijn modem de hele week niet goed aangesloten was en dat het vrijdag WEL goed was aangesloten.

Ik heb me suf gezocht naar de kaboutertjes die DAT gedaan hebben, want ik heb nog wel meer karweitjes voor ze!. GrinGrin

Maar goed, ondanks alle adviezen en hulp van de TD heb ik nog steeds de melding attempting to connect.

Of het ooit opgelost wordt ?, geen idee, vast wel, maar daar kan ik niet op wachten. 1ste/2de week januari ben ik weg naar Telfort. Smile

Neo
Heb ook het zelfde verhaal gehad.
26-11 lijn geactiveerd maar geen verbinding.
Dit heeft geduurd tot 14-12, sindsdien is de verbinding top.
Heb via de mail een ticket laten aanmaken, want telefonisch was dit niet gebeurdShock(en bedankt, heeft een aantal dagen extra gekost). Paar dagen later werd ik gebeld door de TD, en nadat we een aantal zaken hadden dorgelopen en ik de modem verplaatst had, kwamt de TD-er tot de conclusie dat het probleem bij BBNed lag.
De beste man heeft dit doorgegeven en na 7 werkdagenAngry, was de verbinding er. Tot nu toe geen problemen.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'ppp connect niet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
email uit werkt niet meer op twee lokaties SMTP, POP3, NNTP etc... 2 09 februari 2015, 23:33
kan niet bellen en gebelt worden Algemeen 4 14 februari 2013, 17:23
telefoonverbinding werkt plotseling niet meer..... Algemeen 1 19 augustus 2012, 17:11
Sitecom Wireless modem router N300, krijg het niet aan de praat. Alice met eigen modem 2 16 juli 2012, 10:27
Mail versturen via out.alice.nl met Niet-@Alice.nl-afzenderadres SMTP, POP3, NNTP etc... 14 16 februari 2012, 18:48
Goedemorgen bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief