obey-robots.txt
21 Juli 2017, 12:33
Navigatie
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Nieuwe dienst van Alice?

wise guy
Alice wil ook alleen internet aanbieden.
Kijk hier voor de info.

Timelord
Is niks nieuws, ik heb nu alleen telefonie van Alice. :p

wise guy
Timelord

Beste Timelord,

Ik begrijp uw frustratie over het niet werkende product van Alice. Zelf zou ook ik erg boos zijn, maar probeer het op te lossen!!! Volgens mij doe je dat niet als ik kijk naar je posten en geef je alleen maar af op op Alice.
Zoals al eerder is geschreven hier op het forum, zijn hier mensen die zich erg storen aan uw frustratie-posten. Ook ik stoor mij hieraan en vraag u vriendelijk om niet meer op posten van mij te reageren. Ik probeer een positieve bijdrage te leveren hier en vindt het erg vervelend dat telkens zaken worden afgekraakt door uw reactie's.

Alice is een nieuwe provider welke diensten verstrekt met behulp van haar grote broer BBned. Elke nieuwe provider welke net begint heeft allerlei problemen en de consumenten willen allemaal voor een dubbeltje op de eerste rang zitten (als het even kan ook ik Wink ) Maar je kon weten dat er opstart-problemen zouden komen. Zelf heb ik een paar maand lang mijn athome verbinding express ernaast gehouden om niet zonder internet te komen zitten.
Naar mijn mening is dit forum er om elkaar te helpen en te leren van elkaars ervaring en niet om bij elke post ze zaak af te kraken zodat je de rest gedemotiveerd om hier nog te posten.

Met vriendelijke groet.

Bcool
Wordt tijd dat die Timelord eens naar een andere time zone morft ofzo... Kan die knakker niet van het forum geweerd worden? Ik begin mij ook mateloos te irriteren aan die gast... We weten nu wel dat jij Alice bagger vindt! Gauw opkrassen naar Telfort dan en het Telfort forum gaan vervuilen!

Ilias
ik hoop dat er een dienst komt dat bellen naar mobiel goedkoop word vanaf huistelefoon

wise guy
Ilias schreef:
ik hoop dat er een dienst komt dat bellen naar mobiel goedkoop word vanaf huistelefoon

Ja, wie zou dat niet willen Grin

Denk niet dat het aan Alice zou liggen, eerder aan al die mobiele-telecomproviders, want die willen dan geld zien voor het gebruik van hun netwerk.

Zelf bel ik mobiele-nummers via mijn eigen mobiel want daar maakt het niet bij uit als ik nu naar vast of mobiel bel.

Ilias
welke mobiele provider heb je ?Grin

wise guy
Ilias schreef:
welke mobiele provider heb je ?Grin

Heb een abonnement bij de KPN iets voor dik 40 euri per maand, met een paar honderd belminuten per maand waarbij het niet uitmaakt of ik nu naar vast of mobiel bel.

Ilias
je me een link geven waar ik dat bestel??

is dat icm een toestel of cker sim only??

Thx greets ilias

Is het toevallig deze?

http://gsm.kpn.com/kpn/RAPRD/Flexibel-SIM-Only-%8034,50-1-jr.-/LKPN20T20.html?ab_agid=300
Gewijzigd door Ilias op 20 december 2007, 22:23

wise guy
Ilias schreef:
je me een link geven waar ik dat bestel??

Is het toevallig deze?

http://gsm.kpn.com/kpn/RAPRD/Flexibel-SIM-Only-%8034,50-1-jr.-/LKPN20T20.html?ab_agid=300

Nee deze en dan heb ik die van 45 euri.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Nieuwe dienst van Alice?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Storing Alice Storing 4 06 december 2012, 21:02
Opzeggen alice Webcare Alice 5 03 december 2012, 12:46
Zijn hier nog Alice-helpdeskmedewerkers? Webcare Alice 16 12 juni 2012, 23:50
pilmo versus alice versus tele2 Algemeen 1 28 april 2012, 16:12
hoe moet ik alice opzeggen ? Webcare Alice 18 12 maart 2012, 22:12
Goedemiddag bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief