obey-robots.txt
18 Augustus 2017, 18:23
Navigatie
Onderwerp bekijken
Alle vragen m.b.t. de instellingen van de Hardware kun je hier stellen.
 Onderwerp afdrukken

FTP draaien achter de CopperJet 1616-2P

DMT
Ik heb een ASUS WL700GE met de mogelijkheid om een ftp server te draaien.

Nu heb ik echt alles al geprobeerd inclusief mogelijk oplossingen van dit forum. Maar nog steeds kan ik niet op de ftp komen.
Ik heb een host aangemaakt op DYNDNS.
Als ik wil verbinden met me host name kom ik altijd uit op de Copperjet modem (requers username and password) en niet op me (asus) FTP uit.

Ik heb met 20 tot 21 port geopend op de Copperjet,

Ip routins heb ik ingesteld:
Destination 172.19.3.2 (asus router)
Gateway 172.19.3.1
netmask 255.255.0.0
RIP: False

Dyndns: Interface ingesteld op juiste manier.

Iemand een idee wat ik kan doen ben nu al zeker 72 uur bezig dat ding aan de praat te krijgen en de koffie raakt op.

mvg,

David T.

Alex
Dit kan op een NAT probleem duiden van je ASUS. Oftewel er is een gerede kans dat als je bij iemand anders (buurman) je ftp server probeert te benaderen dat het wel lukt.
Alex

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

DMT
Alex,

thanks voor je reactie...

helaas, ik heb gisteren iemand anders mijn FTP laten benaderen en kreeg niet eens een inlogscherm. Voor de zekerheid DYNDNS weer gecheckt ivm ip, maar was helmaal oke! Bij herhaaldelijke ping pogingen bleef het echter stil. ik ben weer terug bij af... ik wil dit weekend misschien nog eea proberen, moct j nog ideen hebben hoor ik het wel

grtz,
David

antiheroic
DMT:

Let goed op dat je de juiste poorten open en de juiste protocollen selecteert voor zowel je alice modem als je router.

Zet anders al je poorten open in je alice modem, en blokkeer alles in je router, en open alleen degene die je nodig hebt, je router zorgt toch wel voor de nodige security =)

En controleer ook voor de zekerheid de ip adressen intern. Waar je ftp server ook op draait =)

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'FTP draaien achter de CopperJet 1616-2P', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Instellingen Copperjet Helpdesk 3 09 augustus 2013, 20:07
Copperjet 1616-2P en Sitecom WL-312 Eigen netwerk 1 09 augustus 2013, 10:47
Geen verbinding te krijgen met copperjet Hardware instellingen 10 04 maart 2013, 16:11
Copperjet 1616-2p - linksys WRT160Nv2 Eigen netwerk 5 02 maart 2013, 15:04
Hoe log ik in op mijn Copperjet 1616? ADMIN WACHTWOORD Frequently Asked Questions 5 20 november 2012, 11:35
Goedenavond bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief