obey-robots.txt
21 Augustus 2017, 18:01
Navigatie
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Onderwerp afdrukken

Hulp, nog geen modem

mem512b
21-12-07 is KPN monteur geweest. Grin
Lijn is ok, maar nog geen modem. Volgens klantenservice is modem verzonden en door TNT bestempeld als niet bezorgd wegens "onbekend op dit adres".Shock
Ze gaan nu voor de 2e keer modem verzenden. Wegens feestdagen is de duur onbekend.
Ik heb hier nog een oude Copperjet 816-2P liggen. Weet iemand hoe ik hem kan aansluiten om te kunnen internetten tot het modem arriveert. Het gaat mij om login naam en wachtwoord. De rest heb ik in dit forum wel kunnen vinden. Alvast bedankt!

mem512b
Probleem opgelost.
Met firmware 6.02 werkt nu alles incl bellen. Ik kan alleen mijn eigennummer (nog) niet zien.GrinGrinGrinGrin

antiheroic
Ik heb in totaal 8 weken gewacht op mijn modem!!!

Nou zul jij je meteen afvragen waarom ik zolang heb gewacht...?
Was mijn eerste huis en ik was nog aan het verbouwen en sliep dus nog bij mijn ouders thuis

Nadat ik een e-mail heb gestuurd naar tntpost zakelijke helpdesk in naam van alice, ben ik erachter gekomen dat alice mijn huisnummer als 19 had bestempeld, dit had 19d moeten zijn, de "d" stond bij mijn achternaam op de verpakking.

Hiermee alice geconfronteerd via mail (want ik bel niet meer met hun 0900 dure shitzooi) en kreeg hierbij het standaard verhaal dat ik de modem had geweigerd, niet heb aangenomen enz... nadat ik bij Alice mijn 3s code heb weten te achterhalen kon ik zelf ook zien via trackandtrace.nl dat mijn pakket niet geleverd was ivm "ge-adresseerde onbekend op dit adres"... Na veelvuldig bellen in 7 weken was ik nog niks opgeschoten en heb ik een mail gestuurd waar in stond:

"Of u levert mij binnen een week een modem (op een van mijn 2 adressen) of u annuleert mijn bestelling en u krijgt geen enkele cent van mij wegens het niet opleveren van een product binnen de daarvoor gestelde tijd!"

Ik had mijn modem ineens binnen 2 werkdagen thuis op het adres van mijn ouders en sindsdien kan ik wel via Alice internetten =p

Dus als je wacht op je modem, mail naar alice, wacht 1 a 2 dagen op antwoord (doordeweeks), geen antwoord, weer mailen, en beetje dreigen schijnt te helpen =\

De onwaarheden die mij werden verteld aan de telefoon:
- U heeft het pakket geweigerd
- U kunt het afhalen in Utrecht
- U heeft het pakket wel degelijk
- U kunt het afhalen of u internet niet en betaalt wel

Na mijn opmerkingen, en nadat de helpdesk medewerkers naar hun chef zijn gegaan kon ineens wel een modem opgestuurd worden enzovoorts (werd beloofd) maar hier werd niks mee gedaan.

Let op, Alice kan nu nog steeds niets naar mijn huisadres (19d) sturen, beweren ze, hoewel mijn kerstpakket (van mijn werkgever) en al mijn post (inclusief alice brieven) wel op 19d komen...
raar hr...

mem512b
Daarom ben ik zo blij met mijn oude 816-2P.
Ik ga zeker vaker mailen. Hoe zit het met de rekening? Hoef jij pas na ontvangst modem betalen?

antiheroic
Pas na "activering" van de lijn, ofwel als jij je eigen modem gebruikt is je lijn geactiveerd door een modem, de kpn meting telt niet mee voor zover ik het heb kunnen achterhalen via mijn belletjes.

Dus je meter (ofwel de betaling) loopt zodra jij een modem erin plugged =)

mem512b
2 weken later, nog steeds geen modem en emailadres ShockShockShockShock

mem512b
Eindelijk!! Hij is binnen. Na 2 weken en 6 dagen mijn eigen Copperjet!!!!
GrinGrinGrinGrinGrinGrinGrinGrinGrinGrinGrin

Alice, you are my girl!

Sandman
Ik heb gedreigd, gevloekt, gesmeekt bij de helpdesk, maar niets hielp. Ze hebben me echt wekenlang aan het lijntje gehouden.

Ben er nu weg en heb nog steeds geen rekening gehad, beetje onduidelijk die Alice. (niet dat ik die rekening betaal hoor :p)

mem512b
Sandman schreef:
Ik heb gedreigd, gevloekt, gesmeekt bij de helpdesk, maar niets hielp. Ze hebben me echt wekenlang aan het lijntje gehouden.

Ben er nu weg en heb nog steeds geen rekening gehad, beetje onduidelijk die Alice. (niet dat ik die rekening betaal hoor :p)

Jammer om te horen dat het zo is gelopen bij jou.
Op zich werkt Alice goed. Met CJT 1616 haal ik volgens speedtest.bbned.nl 20 Mb.GrinGrinGrin

Vandaag net de activeringsbevestiging ontvangen. Eindelijk email van Alice.

Nu nummerweergave voor de tegenpartij nog bij het bellen. :p

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Hulp, nog geen modem', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Lijn sinds enkele weken onstabiel (modem herstart zichzelf) Storing 3 21 juli 2014, 15:57
Geen internet & telefonie! Storing 1 21 mei 2013, 12:03
Geen verbinding te krijgen met copperjet Hardware instellingen 10 04 maart 2013, 16:11
Geen internet door fout automatische incasso Helpdesk 3 17 juli 2012, 12:54
Sitecom Wireless modem router N300, krijg het niet aan de praat. Alice met eigen modem 2 16 juli 2012, 10:27
Goedenavond bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief