obey-robots.txt
21 September 2017, 17:58
Navigatie
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Al bijna een maand geen PPP ????

pocoloco
ShockIk heb al bijna een maand geen verbinding meer met internet!!! Shock De telefoon werkt wel. Het is de beroemde PPP connection.
Ik heb me suf gebeld maar die suckers van de 2e lijn slapen een beetje ofzo. Ik heb ze eerst een brief gestuurd met vermelding dat ik de automatische incasso terugdraai totdat mijn probleem is opgelost. Geen reactie, heb wel inmiddels de incasso teruggedraaid.
Verder heb ik nu opgezegd. Verrek maar, 4 weken zonder verbinding en iedere keer kut smoesjes bij de helpdesk. Ik heb het helemaal gehad met Alice. Het enige nadeel is dat je dan alleen maar naar Telfort kan en dan hang je voor een jaar....Frownik hou mijn hart vast. Je kunt zeggen wat je wil van @home, dat draaide altijd zonder problemen alleen veel te duur of misschien wel niet omdat het wel kwaliteit was. Wie heeft ervaring met Telfort, ik durf niet echt...

hdpaddy
Telfort is het netwerk van Tiscali (voorheen BabyXL Wholesale), ten eerste is dit zeer stabiel en ten 2de is Tiscali nu Telfort geworden (wat btw weer een volledige dochter van KPN is.
Dus, de ervaring is er, de kinderziektes zijn eruit en de helpdesk (als je die al nodig hebt) is kundig.

magus
Bij telfort is de helpdesk net zo brak als die van alice, zo niet brakker. Ook daar wordt niet snel een 2de lijns ingezet als ik het forum moet geloven.

alice verhielp de ppp error binnen 2 dagen op mijn adres. Dat was zelfs op een zaterdag. En ik kreeg netjes iemand van de helpdesk aan de lijn die mij belde om te bevestigen of alles weer naar wens functioneerde.

Helemaal top van die blonde bimbo!
vipersig

Sandman
Ik trek jouw bericht in twijfel.

Waarom ?

Ten allereerste dat je schrijft dat ze je terug hebben gebeld.
Je zou dan de eerste zijn.

Ten tweede dat men mij herhaalde malen verteld heeft dat de tD vrijdags naar huis gaat en smaandags pas weer komt.
Knap dat ze jouw storing dan op een zaterdag verhelpen.

magus
Whoohoo! Ik ben de eerste die teruggebeld is Smile

Weet je zeker dat je de alice helpdesk hebt gebeld? Ik schrijf geen onzin op namelijk. Ze hebben puik werk verricht. Ik was overigens ook verbaasd dat het zaterdags weer werkte aangezien ze het over 2 tot 5 werkdagen hadden. Maar blijkbaar werken ze bij bbeyond ook in het weekend. Alice heeft zelf geen TD als ik het goed heb.
vipersig

Sandman
Ik schrijf geen onzin op namelijk.

ik wel dan ????? :p

magus
Sandman schreef:

Nee maar dat heb ik dan ook niet geschreven. Laten we het ff on topic houden, wel zo fijn voor de TS
vipersig

DoctorBob
magus schreef:
Sandman schreef:

Nee maar dat heb ik dan ook niet geschreven. Laten we het ff on topic houden, wel zo fijn voor de TS

Magus, als ik al jou post zo lees, krijg ik het idee dat jij bij Alice zelf werkzaam bent.
Ik zit nu sinds 31 dec 2007 zonder inet, ja het bekende PPP probleem. Alice wilt je alleen maar door scripts loodsen die gerealiteerd zijn aan lokale netwerk problemen. Knap als je in het modem kan komen. Rode crosskabels enz. Tjonge er wordt wat onzin bij Alice door de foon geklept voor 0,25/min.
1. Ticket heeft al een min. tijd van 2 dagen voor het inbehandeling komt

2. Zullen terugbellen, echter ik was blijkbaar sneller en als ze je vervolgens zeggen dat ze de voicemail hadden ingesproken, zijn ze bij Alice erg knap...Ik heb helemaal nergens voicemail :-P

3. Brieven reageren ze inderdaad niet op. Volgens mij begaat elk bedrijf een fout als zij niet communiseren.

4. Tickets worden niet gelezen maar wel afgehandeld en de PPP wordt verweten aan de storing van 9 jan 2008...uuuh zit al sinds 31 dec 2007 zonder en nog niet opgelost. "Oo dan stuur ik de ticket terug". 11 jan 2008: (de voicemail dag!) Niemand weet iets; "Ik maak een ticket voor U aan", klinkt het aan de andere kant van de lijn. "Ja, U moet rekening houden met 5 werkdagen". Dus op vrijdag, tja ze werken niet in het weekend, dus dat zijn meteen 7 dagen.

5. Alice heeft mij zelf al eens verteld, dat BBned niet in het weekend werkt, dus hoe komt het dat jij wel op zaterdag geholpen werd? Je moet er werken, kan haast niet anders.(net zoveel onzin)
Heb je BBned wel eens gebeld in het weekend? "Ons kantoor is gesloten en weer bereikbaar van maandag tot vrijdag"

6. Dat je voor 30 euro geen service mag verwachten gaat mij een beetje ver en is wel erg makkelijk. Lees hun algemene voorwaarde eens. Daar spreken ze in artikel 12 zelf over service 24/7.

Ik vraag me echter wel af hoe lang Alice nog op deze markt zal vertegenwoordig blijven? Ze zullen drastische maatregelen in hun service moeten nemen.

Communicatie = Kwaliteit
Communiceren = Luisteren

ps. ik zit maar 700m van een foon centrale, en dan ook maar 16mb....jij werd ook geknepen, waarna je plots een bijna verdubbeling had :-P Maar zal jij ooit iets snappen...Niet als jij 1 van die Alice medewerkers bent :-P

Sandman
Aangaande punt 2:

ik kreeg de melding dat de hele week mijn modem onbereikbaar was en vrijdag ineens WEL en dat het probleem nu opgelost was.

Raad eens ?. Het modem de hele week met geen vinger aangeraakt en ook nog steeds geen verbinding.

Ja, zij zien waar schijnlijk andere dingen dan de bellers. :p

DoctorBob
Ja en niet te vergeten de volgende smoes Shock

Alice medewerker: "Het kan liggen aan de instellingen op uw PC van uw vorige provider. Die geven wel eens een conflict".

Mijn reaktie: "Niet relevant, heb tenslotte al 1,5 maand verbinding gehad." gevolg, Alice medewerker huld zich in stilte.

En dan nog te bedenken, dat je helemaal geen instellingen maakt op je PC. Alles werkt via gateway poort die de modem regelt.

Ja ook bij mij konden ze vertellen dat er een datatransport was van 256kb/sec....maar mijn modem staat nog steeds met dat PPP probleem: "Probeer verbinding te maken"

Tja wat moet een klant nu hiervan denken???

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Al bijna een maand geen PPP ????', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Geen internet & telefonie! Storing 1 21 mei 2013, 12:03
Geen verbinding te krijgen met copperjet Hardware instellingen 10 04 maart 2013, 16:11
Geen internet door fout automatische incasso Helpdesk 3 17 juli 2012, 12:54
Geen Internet verbinding Algemeen 4 23 april 2012, 13:59
geen telefoon verbinding met router Storing 1 21 april 2012, 22:40
Goedemiddag bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief