obey-robots.txt
18 Juli 2018, 22:03
Navigatie
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

poorten openen

ken
Wie kan mij vertellen waar ik in de Copper Jet de poorten kan openen, zodat ik bv met emule een high id heb, ipv een low id.

De poorten van de wireless router staan al open.

joandutch
Das niet zo moeilijk maar wel even zoeken.

Je kan op verschillende manierne je poorten openen. Makkelijkste is om de copperjet gehele te openen en je router daar achter selectief te openen. Ga naar http://172.19.3.1/ login met user user. Daarna ga je naar Confuguration en dan kies je de submenu security.
Ga naar suceruty interface (enable nat cinfiguration).
Kies Advanced NAT Configuration, Add Reserved Mapping Laat global op 0.0.0.0 staan (geen last als weer je IP is wijzigd) internal kies je de Ip van router standaard is dit 172.19.3.2 kis bij type ALL en druk op ADD.

Hoop dat dit lukt stuur anders even een prive berichtje.

Suc 6

Colin
Ken, wat joandutch schrijft klopt, maar je kunt toch beter ZIPB-modus te gebruiken i.p.v NAT. Zie deze draad:

http://alice.gebr...#post_2914

Vooral bij p2p verkeer (emule etc) kan blijkbaar NAT op de Copperjet overbelast worden. ZIPB maakt er geen gebruik van.

HTH

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'poorten openen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Poorten open zetten CopperJet 1616-2P Algemeen 1 24 augustus 2010, 16:01
D.M.Z. van Alice naar Linksys router openen voor VPN Alice met eigen modem 21 16 mei 2010, 10:45
Poorten openen bij Copperjet en Sitecom WL300N Algemeen 8 15 september 2009, 13:42
Poorten openzetten Copperjet 1616 en SItecom WL300N Algemeen 6 06 september 2009, 21:56
ik kan de alice pagina niet openen!! Algemeen 13 22 februari 2009, 10:10
Goedenavond bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief