obey-robots.txt
13 November 2018, 20:03
Navigatie
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk!
 Onderwerp afdrukken

opzeggen Alice - modem terug ???

MarcelS
Ik zou vanaf 18 december aangesloten zijn op alice. maar tot op heden nog geen linesync gehad. is al een monteur geweest maar nog steeds problemen. mails gestuurd naar alice en er zou binnen 5 werkdagen bericht terug komen. nou nee dus.

ook heb ik nog nooit een telefoonnummer mogen ontvangen.

kortom. ik wil er vanaf.

maar nu zat ik met wat vraagjes: als ik abbo opzeg, wat gebeurd er dan met het modem. moet ik die terug sturen ?? en dat telefoonnummer wat ik zou hebben gekregen, wat gebeurd daarmee.
ik kan toch niet bellen via alice en niemand heeft een nummer, dus ik kan er toch niets mee.

Hoppy
Als je van Alice af wilt moet je opzeggen, daarna krijg je van Alice een retourpakket om het modem terug te sturen.
Je moet dus eerst wachten totdat je dat pakket krijgt. Ik zou het risico niet nemen om op voorhand je modem terug te sturen.

hdpaddy
Ik mocht hem terugsturen na het verkrijgen van hun adres (wat ik natuurlijk gelijk met handtekening voor ontvangst heb gedaan)

Alice Retouren
Antwoordnummer 53232
3454ZV de Meern

RMA is niet nodig heb ik mij laten vertellen.
Hoofdstuk Alice is bij mij nu afgesloten (ondanks dat ik nu wel een dsl signaal heb op mijn aderpaar)

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'opzeggen Alice - modem terug ???', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Lijn sinds enkele weken onstabiel (modem herstart zichzelf) Storing 3 21 juli 2014, 15:57
Storing Alice Storing 4 06 december 2012, 21:02
Opzeggen alice Webcare Alice 5 03 december 2012, 12:46
Sitecom Wireless modem router N300, krijg het niet aan de praat. Alice met eigen modem 2 16 juli 2012, 10:27
Zijn hier nog Alice-helpdeskmedewerkers? Webcare Alice 16 12 juni 2012, 23:50
Goedenavond bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief