obey-robots.txt
22 Februari 2018, 19:47
Navigatie
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Onderwerp afdrukken

De hoofdprijs bij Alice

placemaster
In november 2007 heb ik me aangemeld bij Alice. Hier kreeg ik direct te horen dat ik per 18 december 2007 aangesloten zou worden. Direct na aanmelding ontving ik 2 bevestigingsbrieven. Gelijk gebeld en er zou 1 aanmeldinfg ingetrokken worden. Hoe die 2e aanmelding in hun systeem gekomen is mag joost weten. In de week van 10 december is netjes de modem afgeleverd. Deze gelijk aangesloten, nog geen signaal. Op maandag 17 december funtioneerde het ineens, dus een dag te vroeg. De internetverbinding functioneerde zonder problemen. De telefoon echter niet.
We konden wel bellen maar niet gebeld worden omdat het nummer niet aan ons doorgegeven was en nummerweergave geblokkeerd is.
Met de klantenservice gebeld en die hebben ons het nummer doorgegeven. Dit nummer was echter niet te bereiken. Weer Alice gesproken en gaven aan dat het binnenkort opgelost zou worden. Het probleem lag niet binnen de grenzen van hun kunnen.
Vandaag weer gebeld, nu blijkt dat ze het verkeerde nummer hebben doorgegegeven. Dit is wel te bereiken, maar nummerweergave werkt nog steeds niet. Zij kunnen niet aangeven wanneer het opgelost wordt.
Echter de vermelding in het telefoonboek, zoals opgegeven tijdens de aanmelding) gaat niet door. Blijkbaar kan Alice geen melding in het telefoonboek verzorgen in het telefoonboek. Vreemd dat je het bij het aanmelden wel kan kiezen.
Hebben inmiddels heel veel tijd aan de lijn gehangen met Alice helpdesk. Dit kost bakken met geld. Nu hebben we het advies gekregen om een brief te schrijven en uiteen te zetten wat de problemen zijn (en de kosten). De kwaliteit van de helpdesk is echt beneden alle peil. Ze kunnen nergens antwoord op geven. Ze zeggen alleen dat zij er zelf niet aan kunnen doen. Ik ga nu een brief schrijven en maar eens zien wat het gaat opleveren.

MarcelS
nummerweergave kan je denk ik wel naar fluiten (uitgaand). lees daar veel meer problemen over hier.

zelf ook problemen. heb nu pas sinds vanmiddag een rete slome verbinding 200 Kb/s down 100 Kb/s up. telefoon werkt wel, maar ik heb geen telefoonnummer ontvangen. (zou toch in een brief staan ??)

Dus bij de klantenservice kunnen ze me mijn nummer geven ??

suc6 met Alice verder. hoop dat alles opgelost wordt.

mem512b
Ik heb klantenservice hierover meerdere keren gemaild. Uiteindelijk krijg ik van hun mijn eigen nummer. Ik zou zeggen mailen, mailen en nog eens mailen.:p

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'De hoofdprijs bij Alice', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Storing Alice Storing 4 06 december 2012, 21:02
Opzeggen alice Webcare Alice 5 03 december 2012, 12:46
Zijn hier nog Alice-helpdeskmedewerkers? Webcare Alice 16 12 juni 2012, 23:50
pilmo versus alice versus tele2 Algemeen 1 28 april 2012, 16:12
hoe moet ik alice opzeggen ? Webcare Alice 18 12 maart 2012, 22:12
Goedenavond bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief