obey-robots.txt
18 Augustus 2017, 18:29
Navigatie
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

ZO duidelijk is Alice

Zlatan
Aflevering en aansluiting perfect bij vriendin.
1) nummerherkenning: Alice meldt: kunnen we niet leveren
2) speed 20Mb, amper 9 Mb (firewall etc. allemaal uit) commentaar Alice: zou toch moeten kunnen.Lokkertjes zijn het, maar je merkt het pas als je het geinstalleerd hebt.
ZO DUIDELIJK IS ALICE.

Ben benieuwd wat te wachten staat met zogenaamd "gratis bellen"

Binnenkort naar een andere provider. Voelt zich echt belazerd.

jumper
ik wil niet vervelend doen, maar ik heb zelf tot voor kort tiscali/telfort gehad en de snelheid tussen alice en tiscali/telfort is gelijk. Ik zit hier ruim 2500 meter van de centrale en ik kan volgens alice en telfort max 10 mb krijgen.
Volgens allerlei snelheidstest kom ik uit rond de 8mb. Op het forum van tiscali/telfort wordt hier ook regelmatig over geklaagd. Dus wees voorzichtig met het idee dat je ergens anders direct meer zal krijgen. Wat providers wel beter zouden moeten doen is hier in grote letters voor waarschuwen en nu staat het wel in ergens genoemd, maar wel klein en niet op de voorgrond.

Zlatan
Je bent helemaal niet vervelend! Toevallig dacht ik wel aan Telfort, zal er nogmaals goed over laten nadenken.

Zlatan
jumper schreef:
ik wil niet vervelend doen, maar ik heb zelf tot voor kort tiscali/telfort gehad en de snelheid tussen alice en tiscali/telfort is gelijk. Ik zit hier ruim 2500 meter van de centrale en ik kan volgens alice en telfort max 10 mb krijgen.
Volgens allerlei snelheidstest kom ik uit rond de 8mb. Op het forum van tiscali/telfort wordt hier ook regelmatig over geklaagd. Dus wees voorzichtig met het idee dat je ergens anders direct meer zal krijgen. Wat providers wel beter zouden moeten doen is hier in grote letters voor waarschuwen en nu staat het wel in ergens genoemd, maar wel klein en niet op de voorgrond.

WAS dat maar het enige: nog 1: geen nummerherkenning en de nog 1 de meest erge al sinds 2 dagen geen telefoon meer. Hoe was dat bij Telfort?

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'ZO duidelijk is Alice', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Storing Alice Storing 4 06 december 2012, 21:02
Opzeggen alice Webcare Alice 5 03 december 2012, 12:46
Zijn hier nog Alice-helpdeskmedewerkers? Webcare Alice 16 12 juni 2012, 23:50
pilmo versus alice versus tele2 Algemeen 1 28 april 2012, 16:12
hoe moet ik alice opzeggen ? Webcare Alice 18 12 maart 2012, 22:12
Goedenavond bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief