obey-robots.txt
19 Augustus 2017, 07:26
Navigatie
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk!
 Onderwerp afdrukken

waar kan ik mijn wep en ssid vinden

snaterke
Ik heb een nintendo ds gekocht en een wifi stick van nintendo. Die wifi stick doet het maar ik kan mijn ds niet connecten. Heb overal gezocht ook hier op het forum en kom ook in mijn modem maar kan die settings niet vinden. Wie o wie kan me helpen?

Groetjes Willeke

Hoppy
Als het het standaard meegeleverde modem van Alice hebt (Copperjet 1616-2P), heb je geen draadloos modem en hoef je dus ook niet te zoeken naar een SSID of WEP instelling.

Als je een ander modem gebruikt moet je even laten weten wat voor type het is dan is er wellicht iemand die hierover iets kan zeggen.

snaterke
Het zit dus zo dat ik een copperjet 1616-2p heb en er een gewezen modem van de kpn achter hangt als router. Het probleem dat ik heb is dat ik een wifi stick van nintendo gehaald heb die plug ik in mijn usb van mijn pc en die werkt dus. Maar nou moet ik de instellingen in mijn ds ingeven om daar dus een verbinding mee te krijgen. Ik moet mijn ssid ingeven en mijn wep maar die gegevens kan ik dus niet vinden ook niet als ik inlog op het modem.Ben dus wel ingelogd op het modem met naam admin en daarbij behorende code.
Ik kan ook geen wpa of wat dan ook aanklikken dus alleen maar wep.
Hoop dat ik nou wat duidelijker geweest ben en dat iemand me kan helpen.

Groetjes Willeke

Zerobyte
1 :Je zult die instellingen ook never nooit vinden in de 1616-2p het is geen wifi aparaat,
2:Is die 2e (wifi ? router ) een speedtouch ?

Zo ja klik op deze link

http://www.ninten...er=Thomson

3: Het is wel handig om wat meer info de volgende keer we hebben geen glazen bol. Wink

Meer info over die usb

Moet ik de Nintendo Wi-Fi USB Connector aanschaffen?
Nee, dat is echt niet nodig! Als je thuis al een draadloze router hebt, kun je je Nintendo DS gebruiken om een online-verbinding te maken en games te spelen. Als je geen draadloze router hebt, kun je er één bij je plaatselijke winkelier aanschaffen.
Zie

http://www.ninten...cale=nl_NL

Groetjes

vincent888
hallo, ik heb net een ps3 gekocht en ik probeer internetverbiding te maken maar ik kan er absoluut nix vanFrown
ik ben bij belgacom en ik moet mij ssid hebben of wep sleutel aljeblieft help mij ik zou u zo dankbaar zijn
(ps ik heb een laptop)

BMP
vincent888,

Heb je een draadloze router, zo ja welke?

En wat wil een belgacomklant nu op het alice forum? hihiGrin

Niet dat het wat uitmaakt hoor we helpen iedereen Grin

BMP Smile

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'waar kan ik mijn wep en ssid vinden', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Hoe log ik in op mijn Copperjet 1616? ADMIN WACHTWOORD Frequently Asked Questions 5 20 november 2012, 11:35
Wat is mijn opzegthermijn? Wat verandert er? 3 10 april 2011, 20:42
Blijf lekker bij mijn dame Eigen netwerk 12 14 november 2010, 13:59
hoe e-mail op mijn mobiele telefoon Algemeen 1 24 september 2010, 17:46
Hoe krijg ik nat type 1 op mijn ps3?! Eigen netwerk 5 24 juli 2010, 09:33
Goedemorgen bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief