obey-robots.txt
22 Oktober 2017, 19:07
Navigatie
Onderwerp bekijken
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL statistieken. Configuratiescherm, Geavanceerd, Statistieken, ADSL statistieken.
 Onderwerp afdrukken

snelheid alice

bb
nu 2 weken aangesloten, zelfs 1 dag eerder als op de aangekondigde datum,
loopt als een speer 17.5Mpbs, email werkt goed.
telefoon veel beter als bij planet voor het eerst geen echo etc.
al met al super tevreden

spm
ShockSadSadSadSadSadSadSadSad

BMP
bb schreef:
nu 2 weken aangesloten, zelfs 1 dag eerder als op de aangekondigde datum,
loopt als een speer 17.5Mpbs, email werkt goed.
telefoon veel beter als bij planet voor het eerst geen echo etc.
al met al super tevreden

Het grote voordeel van VOdsl Wink
Wie ben ik om aan mijzelf te twijfelen

henkw
Ben je vast een van de weinige die tevreden is. Internet gaat, maar de telefoon is een ramp en de helpdesk is echt een grote ramp. Volgens mij weet ik meer dan de mensen die daar zitten. Toen ik zei dat de telefoon het niet deed vroeg men mij of ik een router gebruikte, Elk normaal mens weet dat een router ACHTER het modem gebruikt wordt en als er al een klapperend signaal is dat dat nooit door een router kan komen.
Ik kijk het nog heel even aan en dan zal ik denk wel weer op zoek moeten gaan naar een provider die doet wat hij beloofd. Wacht inmiddels al 3 weken op de technische dienst van Alice wie weet bellen ze deze week SadSadAngry

redlek
Henkw schreef: Ben je vast een van de weinige die tevreden is

Ik ben tot nu toe ook zelf ook tevreden en denk dat er vast wel meer tevreden zijn maar die hoor je niet, heb alice nu bijna 2 weken maar nog geen problemen onder vonden.Smile

Is er voor jou telefoon probleem niks te vinden in dit forum Wink helaas staat er niet bij wat het probleem is Frown

henkw
Klapperende lijn, slechteverstaanbaarheid als ie het doet, en heel vaak geen verbinding mogelijk. Na 4x bellen, 3 emails (waarin steeds staat dat ik moet bellen!) kreeg ik nu een email met de mededeling dat ik even geduld moet hebben omdat het in onderzoek is. Weet niet wat even bij Alice is, maar ruim 15 dagen vind ik niet even.Sad

Gerhard
henkw,
ik zit met een identiek probleem. Ook ik heb gebeld (4x) en inmiddels 11 email gestuurd. Ik zit sinds 4 oktober te wachten op de uitslag van het onderzoek bij de netwerkbeheerder. Voor mij nog geen 15 dagen, maar ik ga al aardig die richting op. Ik stuur ze zo om de dag een mailtje met de vermelding geen uitslag = geen internet en geen telefoon. Oftewel, die dagen trekken we straks af van het te betalen bedrag. M.a.w. nul euries deze maand Smile
Alice ronduit Sad

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'snelheid alice', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Storing Alice Storing 4 06 december 2012, 21:02
Opzeggen alice Webcare Alice 5 03 december 2012, 12:46
Zijn hier nog Alice-helpdeskmedewerkers? Webcare Alice 16 12 juni 2012, 23:50
pilmo versus alice versus tele2 Algemeen 1 28 april 2012, 16:12
hoe moet ik alice opzeggen ? Webcare Alice 18 12 maart 2012, 22:12
Goedenavond bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief