obey-robots.txt
18 Juli 2018, 22:13
Navigatie
Onderwerp bekijken
Geef hier je wensen aan. Wat ontbreekt er?
 Onderwerp afdrukken

weer flits

h_henkie
Hai,
Wat ik me afvraag is het nut van de flits-informatie. Als ik in een auto zou zitten dan is het nuttig. Daarbij is de tekst niet volledig.

11:58:39 - laser nb in den bosch op de b

Oh ja en er staat twee keer het weer op, van het knmi en de buienrader. Lijkt me een overkill Smile

Alex
Je kunt natuurlijk voordat je aan het werk gaat ff kijken of er flitsers zijn, of voordat je naar huis gaat! Smile

Wat het weer betreft, de overkill aan info heeft de volgende reden. Hoe meer gelijkluidende weersvoorspellingen er zijn des te groter is de waarschijnlijkheid dat die klopt.
Alex

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

h_henkie
Alex schreef:
Je kunt natuurlijk voordat je aan het werk gaat ff kijken of er flitsers zijn, of voordat je naar huis gaat! Smile.

Hum ja, zit wat in. Maar nu de volledigheid van tekst nog Wink

Wat het weer betreft, de overkill aan info heeft de volgende reden. Hoe meer gelijkluidende weervoorspellingen er zijn des te groter is de waarschijnlijkheid dat die klopt.

Grin De kans dat orange (oh nee t-moblie) en alice gaan fuseren is vele male groter dan de heren weer mannen exact het zelfde weer voorspellen. :p

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'weer flits', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Weer email storing en weer geen melding op de site?? Storing 8 30 augustus 2011, 00:32
weer geen email van alice Webcare Alice 4 03 juni 2011, 12:18
Het is weer zo ver, STORING! Storing 4 08 april 2009, 06:30
email er weer uit? Algemeen 3 31 mei 2008, 17:55
Het is weer zover...(storing ) Algemeen 3 12 februari 2008, 10:56
Goedenavond bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief