obey-robots.txt
22 Juli 2017, 12:36
Navigatie
Onderwerp bekijken
Geen telefoonverbinding, meld alles hier.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Philips 617 werkt nu wel met Copperjet

jap
Ik heb een Philips Dect 617 telefoon, en deze werkt niet goed met de copperjet 1616-2P. Ik kan wel gebeld worden, maar ik krijg geen kiestoon, en kan dus niet bellen. Als ik een ouderwetse (draad) telefoon aansluit werkt het wel goed. Rara ? Hebben meer mensen hier ervaring mee ?
Gewijzigd door BMP op 09 augustus 2008, 20:27

jap
De reactie van Alice was dat ze geen ondersteuning bieden voor het functioneren van telefoontoestellen.

Quote uit FAQ "Kan ik gebruik blijven maken van mijn huidige telefoontoestel?
Om te bellen via uw Alice product heeft u geen nieuw telefoontoestel nodig, behalve als u nu met een ISDN toestel belt."

Alice garandeerd hier dus iets dat ze niet waar kunnen maken.

Het lijkt me dat de eigenaar van de modem (Alice dus) dit met de leverancier van de modem behoord op te nemen (modem telefoon combinatie probleem).

Collin
Ja ik heb hetzelfde probleem, als de modem even geen stroom krijgt wil hij het af en toe wel doen, het gekke is dat voorheen dat ding wel heeft gewerkt bij mij op het modem. Ik kan op het heden ook alleen maar gebeld worden en niet bellen.

De modem heeft nogal makke, het blijft dat het signaal niet sterk genoeg is voor de modem waardoor er een versterkertje tussen moet worden gesplaatst volgens Alice.

Ook ik heb gezegt dat Alice verantwoordelijk is voor het functioneren van de telefoon, dit is niet van te voren duidelijk vermeld dat deze toestellen niet zouden functioneren dus lijkt het mij hun probleem maar hoe ga je ze dat vertellen.

Collin
excusse Het modem Wink ( het moduleren en het demoduleren)

Bassie
Ik heb dit probleem ook met KPN Boston 630 toestel. Heel soms werkt het wel... maar 99% van de keren niet. Ik las op andere thread dat er een soleeroplossing is door weerstandje tussen de draadjes aan te brengen:

http://alice.gebruikers.eu/forum/viewthread.php?forum_id=31&thread_id=496&pid=4469
Gewijzigd door Bassie op 16 juni 2008, 21:08

Bassie
Na overleg heeft Alice mij een nieuw modem toestuurd, ik heb niks veranderd aan de bekabeling, alle stekkers op het nieuwe modem aangesloten en voila, kiestoon met de DECT KPN Boston 630 telefoons!!!

Enige verschil dat ik kan vinden is de firmware versie: 6.11.36 voor het nieuwe modem ipv 6.11.33 voor het oude modem.

klager
ook dit probleem ken ik
hier heb ik tot twee keer toe een andere telefoon gekocht niets werkte echter op het modem van alice.
ik heb dus alice maar opgezegd, hoe dat in zijn werk gaat kun je lezen bij de klaagmuur.
Begin noooooooooit aan alice

jap
Ik heb gisteren een mailtje gekregen van Allied Data. Ze hebben het probleem eindelijk gereproduceerd en ze werken aan een oplossen. Deze wordt eind volgende maand verwacht. Ik ben benieuwd.

jap
jap schreef:
Ik heb gisteren een mailtje gekregen van Allied Data. Ze hebben het probleem eindelijk gereproduceerd en ze werken aan een oplossen. Deze wordt eind volgende maand verwacht. Ik ben benieuwd.

En jawel, mijn problemen zijn opgelost door het door Alice opgestuurde 'Telefoonblokje voor het Dect telefoon probleem'.

fonteynb
Wat moet ik me voorstellen bij het 'Telefoonblokje voor het Dect telefoon probleem'?
Ik heb net gebeld met de helpdesk en vertelde dat ikgelezen had over een oplossing voor Dect telefoons, maar die zei dat dit de splitter is. Deze moest verwijderd worden.
Indien dit niet helpt, eerst een ander toestel proberen en indien dit ook niet werkt, gaan ze de storingsdienst raadplegen.
Van een probleem met Dect telefoons was hij blijkbaar niet op de hoogte.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Philips 617 werkt nu wel met Copperjet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
email uit werkt niet meer op twee lokaties SMTP, POP3, NNTP etc... 2 09 februari 2015, 23:33
Instellingen Copperjet Helpdesk 3 09 augustus 2013, 20:07
Copperjet 1616-2P en Sitecom WL-312 Eigen netwerk 1 09 augustus 2013, 10:47
Geen verbinding te krijgen met copperjet Hardware instellingen 10 04 maart 2013, 16:11
Copperjet 1616-2p - linksys WRT160Nv2 Eigen netwerk 5 02 maart 2013, 15:04
Goedemiddag bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief