obey-robots.txt
19 September 2017, 21:01
Navigatie
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

Wisselgesprek

HAW Junior 4
Af en toe merk ik dat ik een gesprek aan het voeren ben en dat ik tijdens dat gesprek word gebeld en dat wordt kenbaar gemaakt door dat ik een "piep"door mijn gesprek door, blijkt dat het een tweede gesprek te zijn, want als ik het eerste gesprek beeindig dan gaat de telefoon over voor een volgend geprek.
Kan iemand mij vertellen hoe ik tijdens dat eerste geprek het tweede gesprek kan opnemen en hoe kan ik dan het eerste gesprek terugnemen.
Heb een Panasonic KX-TGA710EX telefoon.

Greeting,
HAW Junior 4

wise guy
HAW Junior 4 schreef:
Af en toe merk ik dat ik een gesprek aan het voeren ben en dat ik tijdens dat gesprek word gebeld en dat wordt kenbaar gemaakt door dat ik een "piep"door mijn gesprek door, blijkt dat het een tweede gesprek te zijn, want als ik het eerste gesprek beeindig dan gaat de telefoon over voor een volgend geprek.
Kan iemand mij vertellen hoe ik tijdens dat eerste geprek het tweede gesprek kan opnemen en hoe kan ik dan het eerste gesprek terugnemen.
Heb een Panasonic KX-TGA710EX telefoon.

Greeting,
HAW Junior 4

Als ik in de FAQ van Alice kijk ondersteunen ze het niet.

Babmos
Dit werkt wel, het ligt alleen aan je telefoon welke toets je moet gebruiken en of hij die functie uberhaupt heeft. Vaak is dat de 'r'/ flash-toets. Je zou even in de gebruiksaanwijzing van je telefoon kunnen kijken of je telefoon wisselgesprek ondersteund (staat vaak vermeld onder 'r'/flash-toets/ wachtfunctie/tweede lijn). Ik had eerst een telefoon die dit niet ondersteund, nu heb ik een telefoon waarbij ik een wisselgesprek wel kan aannemen, maar ik kan niet terug wisselen (dus het telefoon gesprek dat ik op dat moment aan het voeren ben wordt verbroken). Er zijn ook telefoons die wel kunnen wisselen tussen de gesprekken/lijnen.

matsu
zie http://alice.gebruikers.eu/forum/viewthread.php?forum_id=17&thread_id=553&pid=4015#post_4015Grin

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Wisselgesprek', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Telefoon - Wisselgesprek ??? Algemeen 4 25 oktober 2008, 17:38
Wisselgesprek Eigen telefoon netwerk 3 07 maart 2008, 09:43
Wisselgesprek, drie gesprek en toets bij bezet Algemeen 1 06 maart 2008, 16:35
Goedenavond bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief