obey-robots.txt
20 September 2017, 16:36
Navigatie
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Lounge uit de lucht? Hij doet het weer 280108

jarjarbinks
Sinds gistermiddag kan ik niet meer in de lounge komen en dus online geen mail lezen.

Vreemd is dat ik wel mijn mail kan downloaden bv. met outlook.

Iemand anders hier ook last van of ben ik de enige?

Bedankt voor jullie antwoord.
Gewijzigd door jarjarbinks op 28 januari 2008, 12:39

Herman
Ja dat klopt ik kan er ook niet in.
Maar de email kan ik met outlook wel lezen.
Toch zijn er soms berichtjes die niet in outlook terechtkomen maar wel in de lounge.
Het vervelende is dat je op de Alice pagina nooit iets leest over storing e.d.
Maar ik zal morgen wel even bellen, nu heeft dat geen zin.
Benieuwd of er meer zijn die problemen hebben.

jarjarbinks
Gelukkig, dacht al dat het aan mij lag.
Komt ook een vreemde foutmelding.

User en/of pasw fout.

Begin je toch langzaam te twijfelen.

Alex
Herman schreef:
Ja dat klopt ik kan er ook niet in.
Maar de email kan ik met outlook wel lezen.
Toch zijn er soms berichtjes die niet in outlook terechtkomen maar wel in de lounge.
Maar ik zal morgen wel even bellen, nu heeft dat geen zin.
Benieuwd of er meer zijn die problemen hebben.

Daar mag dit forum voor gebruikt worden.Wink
Alex

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

eve
ikzelf ervaar deze problemen ook, geen lounge meer sinds zaterdag, hopelijk zijn ze het aan- en uitzetten van nummerweergave via de lounge aan het activeren Wink
Als 2 mensen het ergens over eens zijn, kun je er zeker van zijn dat er maar één over nagedacht heeft.

janlampie
Ook ik ervaar dit probleem sinds zaterdagmorgen (Gouda). Heel lastig dat die mensen in het weekeinde niets oplossen! Er stond hier op het forum een verkorte manier om in de lounge te komen maar dat gaat ook niet dan kom je op de duitse alice. succes allen die hiermee worstelen!

Hoppy
Hier krijg ik deze melding:

Helaas is op dit tijdstip om technische redenen een aanmelding niet mogelijk. Probeert u het op een later tijdstip nogmaals.

Hopelijk zijn ze nu (eindelijk) bezig met de langverwachte optie om uitgaande nummerweergaven aan/uit te kunnen zetten.

fladder
Ik heb deze melding al 8 weken en net getest en nog steeds dezelfde melding eigenlijk is het wel een beetje triest Grin

Colin
Alex schreef:
Herman schreef:

Daar mag dit forum voor gebruikt worden.Wink

Met alle respect Alex, alice.gebruikers.eu is een fantastic forum, maar het is geen vervanging voor berichten van Alice zelf. Als er een probleem optreed, taster we grotendeels in het donker. Op elke moment weten Alice en BByeond/BBned vast heel goed de stand van hun netwerk en storingen erop, maar waar staat deze informatie op een webpagina? Ik was een jaar of vijf klant van Demon.nl, en ze vermeldde altijd storing op de netwerk (ook BBned) op de site.

Hoppy
Ik ben het met Colin eens.
Dit forum is prima maar geen vervanging voor een storingspagina van Alice.
Alice moet er zelf voor zorgen haar klanten afdoende te informeren over (geplande) werkzaamheden en storingen.
Het is belachelijk dat dit er nog niet is.
Mijn vorige ISP had dit wel en er zijn nog vele ISP's die dat hebben. De relatief lage abonnementsprijs mag geen excuus zijn voor het ontbreken van dergelijke informatie.
Ik had eerlijk gezegd het idee dat Alice een statuspagina binnen een paar weken na de start in augustus 2007 wel in orde zou hebben.
Niet dus.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Lounge uit de lucht? Hij doet het weer 280108', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Weer email storing en weer geen melding op de site?? Storing 8 30 augustus 2011, 00:32
4 huistelefoons op de copperjet = doet niet Eigen telefoon netwerk 34 11 juni 2011, 12:57
weer geen email van alice Webcare Alice 4 03 juni 2011, 12:18
Al een dag emailstoring? Ook Alice Lounge niet bereikbaar? Storing 28 19 april 2011, 12:44
Wachtwoord kwijt alice lounge Webcare Alice 4 31 oktober 2010, 10:54
Goedemiddag bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief