obey-robots.txt
18 December 2017, 21:08
Navigatie
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

sip instellingen

randy66
hallo ik ben overgestapt van tiscali naar alice.
tot mijn grote verbazing kreeg ik een modem waar alleen maar 1 pc op aangesloten kon worden. Nu had ik van tiscali nog een zyxel p-2602h multipcmodem. Die heb ik naar lang zoeken naar de juiste configuratie kunnen instellen op alice zodat ik deze multipcmodem kan gebruiken. internet werkt nu via deze modem(meerdere pc's) alleen telefonie nog niet. dat ligt hieraan uiteraard zijn de sip instellingen van tiscali anders als die van alice. maar alice wilt die sipinstellingen niet doorgeven over de telefoon.
nu is mijn vraag
WEET IEMAND DE SIPINSTELLINGEN VAN ALICE ZODAT IK DIE IN DE ZYXEL MODEM KAN INSTELLEN.????????????

WTFIA
Alice werkt niet met SIP maar VODSL
Gewijzigd door WTFIA op 30 januari 2008, 15:26

Hoppy
Inderdaad, geen SIP (VoIP) maar VoDSL.
Dat er maar één netwerkaansluiting is op het geleverde Copperjet 1616-2P modem is bekend.
Je kunt uiteraard wel meerdere PC gebruiken maar dan moet je er even een switch achter hangen. Kost niet veel dus daar hoeft je het niet voor te laten.

randy66
ok bedankt maar ik heb nu de modem al vervangen voor een multipc modem van zyxel internet werkt perfect alleen de instellingen van vodsl kan ik dus niet vinden weet iemand die instellingen van alice?

Tinus
Heb geen idee waar het over gaat, maar deze instellingen staan er in de copperjet modem over VoDSL

VoDSL Signalling

ATM Settings
VPI: 0
VCI: 37
PCR: 900 cells/s
CDVT: 2 cells

Coder Settings
Coder law: ALAW
BLES - ELCP
Profile - ATM Forum 9

misschien dat het helpt

Bcool
randy66 schreef:
ok bedankt maar ik heb nu de modem al vervangen voor een multipc modem van zyxel internet werkt perfect alleen de instellingen van vodsl kan ik dus niet vinden weet iemand die instellingen van alice?

Aan die vodsl instellingen heb je dan totaal niks want die Zyxel ondersteunt alleen voip (sip dus) Blijft over... of modem van Alice gebruiken of geen telefonie van Alice of omkijken naar een modem die wel vodsl ondersteunt.

randy66
ok bcool
bedankt voor je info

snaaps
ja en welke modem ondersteund vodsl, kan er geen 1 vinden, @$#% @$% #$

edit mod: Taalgebruik
Gewijzigd door TCP_IP op 27 juni 2009, 00:32

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'sip instellingen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Instellingen Copperjet Helpdesk 3 09 augustus 2013, 20:07
Lokale webserver en DNS instellingen Instellingen 1 16 december 2011, 12:48
Linksys WRT320N instellingen Hardware instellingen 2 26 augustus 2010, 02:09
Linksys WAG120N instellingen Alice met eigen modem 1 21 juni 2010, 21:32
Instellingen Copperjet-Netgear-Laptop/PC Hardware instellingen 4 10 januari 2010, 13:53
Goedenavond bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief