obey-robots.txt
21 November 2017, 03:31
Navigatie
Onderwerp bekijken
Gebruik je een router achter je modem, post dan hier je ervaringen.
 Onderwerp afdrukken

Netwerk met KPN Experiabox

buurman
Ik heb nog een experiabox over.....Sad

Kan deze ook gebruikt worden ipv het standaard door Alice geleverde moden? Of anders als draadloos toegangspunt?

SmileHoe moet de experiabox hiervoor ingesteld worden?

Zerobyte
De Experiabox werkt alleen met KPN.
Zit namelijk een Kpn firmware op dus je kan geen instellingen veranderen.

buurman
SmileSmileHet is geluktShockShock
Alice werkt ook met de experiabox. En nog sneller :p dan met het standaard modemSad
Gewijzigd door buurman op 05 februari 2008, 23:01

wise guy
buurman schreef:
SmileSmileHet is geluktShockShock
Alice werkt ook met de experiabox. En nog sneller :p dan met het standaard modemSad

Oké, das heel mooi (heb nog bij iemand een Siemens EB in bruikleen staan). Maar KPN en de EB werkt met VOIP en Alice met VODSL.
Vertel ook even hoe je dat hebt opgelost.
Ben zeer benieuwd.

bosmuis
Ben ook zeeer benieuwd hoe je Alice op een Experiabox aan de praat hebt gekregen.

wise guy
bosmuis schreef:
Ben ook zeeer benieuwd hoe je Alice op een Experiabox aan de praat hebt gekregen.

Nou op zich kan ik mij ADSL wel voorstellen, want ik heb de Siemens Experiabox (de grijze dus) van IPB KPN ook gewoon werkend gekregen op een ander ADSL-netwerk.
Maar de Experia box werkt met VOIP en niet zoals Alice met VoDSL.
Dus is mijn vraag hoe hebben ze telefonie werkend gekregen!!!

ZeRo4u
Ik draai nu ook alice via mijn experia box, en ik moet zeggen als ik dmz gebruik of andere gekke NAT instellingen, dan dropped die EB gewoon naar de 1.3 MB/s en zonder die instellingen zit ik rond de 1.7 MB/s..
Met het standaard modem daarentegen zit ik op de 1.9 MB/s.. Nou kan ik voor die extra 200 kb wel me gewone modem aansluiten maar dan werken torrents voor geen ene moer.. EB is gewoon een top ding zolang ik geen dmz gebruik is er niks aan het handje.
En Ik denk dat "buurman" hetzelfde dan mij heeft, internet maar geen telefonie.. Als je telefonie gebruikt dan ben je gewoon de sjaak met de EB.
en "Zerobyte" dat klopt indd maar dat is met de nieuwste firmware.. en aangezien ik nu niet meer op kpn netwerk zit kan de EB toch niet updaten Wink heb de nieuwste waarin je nog wel aanpassingen kan maken van 2 feb

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Netwerk met KPN Experiabox', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Storing in netwerk Deziweb daardoor laad problemen Eigen netwerk 3 14 maart 2011, 17:34
07-03-2011 Storing netwerk Alice? Storing 12 11 maart 2011, 01:28
XBox 360 en netwerk probleem Eigen netwerk 3 22 september 2010, 16:01
bij problemen geen actie aan het netwerk? Algemeen 5 08 maart 2009, 12:14
Netwerk-drive Algemeen 1 01 februari 2009, 20:28
Goedenacht bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief