obey-robots.txt
15 November 2018, 03:54
Navigatie
Onderwerp bekijken
Geen telefoonverbinding, meld alles hier.
 Onderwerp afdrukken

Storing in BBned netwerk op 5/6 feb. 2008

lastboyscout
Voor diegene dit zich afvroegen waarom hun internet tussen 00 en 05uur op 5 feb en 5:00u (6 feb.) het niet deed: Er was een onderhoudsmoment gepland bij BBNed tussen 02:00 en 03:00u maar dat begon dus veel eerder en eindigde veel later dan ze verwacht hadden. Uiteraard was dit natuurlijk weer nergens vermeld op de site Lekker duidelijk Alice!
Het is omdat we om mijn werk zakelijk Bbeyond dealer zijn en dus goed op de hoogte worden gehouden qua storingen en onderhoudsmomenten maar anders wisten we niets....Frown
Gewijzigd door lastboyscout op 07 februari 2008, 00:33

FullforceXL
Als zakelijke klant van BBeyond kreeg ik netjes bericht hiervan.

Als klant van Alice heb ik er niets van gehoord. Ik denk eerlijk gezegd niet dat er veel mensen gezien het tijdstip last ervan hebben gehad.
Als ik naar de logs van mijn eigen webserver kijk dan heeft de onderbreking hier maar een paar minuten geduurt.
*** Disclaimer *** Vanessa Hessler *** Dagweb ***

Who the f$ck is 'General Failure' and why is he reading my harddisk?

lastboyscout
Bij mij was het om precies te zijn tussen 00:35u en 04:45u. Mijn linuxserver houd dat netjes bij Smile

Ik vind juist omdat het geplanned onderhoud is; dit gecommuniceerd had kunnen worden. Stukkie tekst op de website had ik al genoeg gevonden. Maarja... Ik heb de stille hoop dat de website echt iets word in plaats van een reclameposter/aanmeldformulier.

Colin
lastboyscout schreef:
Bij mij was het om precies te zijn tussen 00:35u en 04:45u.

Bij mij ongeveer hetzelvde; ik was aan het surfen en merkte opeens om 00:20 dat het verbinding wegviel; uit logs op mijn server heb ik ook gezien, ook ongeveer 04:45, wanneer-ie terug kwam.

Een dood simpel pagina met RSS feed waarin storingen/meldingen staan: Is dat te veel van Alice gevraagd?

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Storing in BBned netwerk op 5/6 feb. 2008', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Storing teleffon sinds 12-08-2014 Storing 4 29 augustus 2014, 22:10
Storing in verbinding (lijn onstabiel) Storing 115 26 september 2013, 13:26
Storing al drie weken! Storing 5 08 augustus 2013, 20:50
storing internet Klacht over Alice 1 01 augustus 2013, 23:49
Storing Alice Storing 4 06 december 2012, 21:02
Goedenacht bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief