obey-robots.txt
22 Oktober 2017, 19:14
Navigatie
Onderwerp bekijken
Geen telefoonverbinding, meld alles hier.
 Onderwerp afdrukken

lampje van tel brand op modem,maar geen beltoon

bengewooneenengeltje
heb mn internet precies aangesloten volgens t voorschrift,en internet werkt perfect maar telefoon doet het niet,brand wel lampje als ik de telefoon aanzet,maar heb dan geen geluid in de hoorn
heb wel een dect telefoon,weet niet of dat iets uitmaakt..
ik heb al van alles geprobeerd maar kom er geen wijs uit..
wie kan me helpen

groetjes

Hoppy
Hier geen problemen met een DECT (Philips) set.
Probeer eens een gewoon vast toestel op het modem aan te sluiten.

bengewooneenengeltje
heb nu een hele oude telefoon erop,maar doet niks..gewoon geen geluid,ook als ik met mn mobiele het nieuwe nummer bel,geen gehoor..
misschien stomme vraag maar moet ik soms iets wijzigen op mijn pc,omdat ik nu van alice internet en telefonie heb?..
internet doet het wel gewoon.
heb ook al geprobeert om de spitters ertussen uit te laten niks werkt
ik heb wel een verlengkabel van mijn wandcontactdoos naar het modem,dat staat namelijk een vijf meter verder,of het daar wat mee te maken kan hebben,maar alsnog werkt internet wel perfect..
ik weet t ook niet meer

Hoppy
Even voor de duidelijkheid:
Je hebt toch wel het telefoontoestel (of DECT basisstation) op de "Phone1" aansluiting van de modem aangesloten?

Als je de telefoon opneemt moet het lampje "phone1" op de modem gaan branden. Daarna zou je een kiestoon moeten horen.
Als dit alles niet werkt moet je toch echt met Alice gaan bellen vrees ik.

Er kan namelijk ook iets mis zijn aan de Alice kant.
Dat internet werkt staat in principe los van het telefonie gedeelte. Je kunt internet hebben en geen telefonie, anders kan niet. Als je geen internet hebt, heb je ook geen telefonie.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'lampje van tel brand op modem,maar geen beltoon', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Lijn sinds enkele weken onstabiel (modem herstart zichzelf) Storing 3 21 juli 2014, 15:57
Geen internet & telefonie! Storing 1 21 mei 2013, 12:03
Geen verbinding te krijgen met copperjet Hardware instellingen 10 04 maart 2013, 16:11
Geen internet door fout automatische incasso Helpdesk 3 17 juli 2012, 12:54
Sitecom Wireless modem router N300, krijg het niet aan de praat. Alice met eigen modem 2 16 juli 2012, 10:27
Goedenavond bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief