obey-robots.txt
18 December 2017, 17:47
Navigatie
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken

DSL disconnect om 17:59/18:00

Bras
Hoi,

Ik merk sinds een paar dagen dat zeg klokslag 18:00 m'n verbinding er uit klapt. Al m'n actieve sessies verbreken en als ik op dat moment aan de telefoon hang verbreekt het gesprek. Gister en vandaag om even voor 6 ingelogt op het modem en toen de verbinding weg viel de status bekeken. Op dat moment zie ik dat de dsl poort down is. Paar tellen later refresh en alles doet het weer. Als je het niet checkt op dat moment is het verder nergens terug te vinden. M'n connected time blijft lekker oplopen (nu 11 dagen).

Heeft iemand anders hier ook last van? En nee - nog niet de helpdesk gebeld dat staat voor morgen op het programma.

kaasberry
ik heb daar nu ook last van (zins gister) alleen de hele dag door. weet je al wat het probleem is??
ik heb nog niet de helpdesk gebeld omdat ze zondag niet aanwezig zijn.
Best rot omdat je niet normaal kan bellen en internetten :-((

kaasberry
ik heb de orginele alice tpr instellingen er weer opgezet en tot nu toe werkt het weer. Ik hoop dat het zo blijft.Grin

Sandman
Bij mij werkt ook alles weer naar behoren, ik heb gewoon heel Alice verwijderd. GrinGrinGrin

Ooit zal het allemaal wel goed gaan werken, volgens mij kun je beter een jaar wachten en dan pas Alice nemen. Chello had in het begin ook volop problemen.

donzine
Ik heb dit ook, maar dan precies om 23:00

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'DSL disconnect om 17:59/18:00', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Goedemiddag bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief