obey-robots.txt
16 Oktober 2018, 08:38
Navigatie
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

alice een ramp

themaster
Beste lezers,
Ik zou deze aanbieder op ieder wijze afraden. Als eerste werden we door een fout van hun twee weken later aangesloten dan dat de bedoeling was. Toen we uiteindelijk werden aangesloten deed het internet en telefonie het niet. Voor het internet moest ik een geheel nieuwe kabel gaan trekken. Toen dat uiteindelijk voor elkaar was kwam het grootste probleem. De telefonie: Uiteindelijk bleek dat twee verschillende DECT telefoons die we in huis hadden het niet te doen op het netwerk van Alice. Van de "helpdesk" kreeg ik de opmerking dat ik zelf maar moest gaan zoeken naar een oplossing op het internet of een ander toestel moest aansluiten. Hebben de hele boel gelijk stopgezet. Werden onbehoorlijk en onbeschoft behandeld.

flits96
ja ik heb precies ook zo n probleem gehad ben ook weg bij alice over 3 weken ben weer terug gegaan naar mijn oude provider Shock

Duivel
themaster schreef:
Beste lezers,
Ik zou deze aanbieder op ieder wijze afraden. Als eerste werden we door een fout van hun twee weken later aangesloten dan dat de bedoeling was. Toen we uiteindelijk werden aangesloten deed het internet en telefonie het niet. Voor het internet moest ik een geheel nieuwe kabel gaan trekken. Toen dat uiteindelijk voor elkaar was kwam het grootste probleem. De telefonie: Uiteindelijk bleek dat twee verschillende DECT telefoons die we in huis hadden het niet te doen op het netwerk van Alice. Van de "helpdesk" kreeg ik de opmerking dat ik zelf maar moest gaan zoeken naar een oplossing op het internet of een ander toestel moest aansluiten. Hebben de hele boel gelijk stopgezet. Werden onbehoorlijk en onbeschoft behandeld.

wat een gelul zeg het is immers een lijn van kpn hoor alleen het wordt beheert door alice dus vertel geen lariekoek !
Gewijzigd door Duivel op 22 februari 2008, 02:16

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'alice een ramp', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Storing Alice Storing 4 06 december 2012, 21:02
Opzeggen alice Webcare Alice 5 03 december 2012, 12:46
Zijn hier nog Alice-helpdeskmedewerkers? Webcare Alice 16 12 juni 2012, 23:50
pilmo versus alice versus tele2 Algemeen 1 28 april 2012, 16:12
hoe moet ik alice opzeggen ? Webcare Alice 18 12 maart 2012, 22:12
Goedemorgen bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief