obey-robots.txt
24 Juli 2017, 18:44
Navigatie
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

Alle email uit Alice mailbox weg (inbox inclusief mappen)

RobertP
Ik gebruik de mailbox van Alice als IMAP server ipv POP3 server en laat dus alle mail bij Alice staan. Gisteren kreeg ik een paniektelefoontje van mijn vrouw dat alle mail weg was en vanochtend, ingelogd via de Web Access, was inderdaad alle email weg.

Niet alleen de inbox maar ook alle sub(sub-sub-sub ) mappen zijn leeg. Er zaten belangrijke zaken bij en een email historie van ruim 3 jaar..

Heb het aangemeld via de helpdesk, eens kijken wat er uit komt..

Sandman
Da's knap!.

Alice bestaat nog geen jaar en jij hebt al een historie van 3 jaar ? :p

RobertP
Nee, mail van XS4All heb ik gemoved toen ik overstapte.. En daar zat ik al een tijdje Grin

Sandman
Ai, en geen backup gemaakt natuurlijk ?

Hopelijk is het een tijdelijke storing, anders heb je een
kkkkk weekend.Frown

Draakje
Yes, dit is mij ook overkomen (zie storing e=-mail elders op forum). Heb contact gehad met Alice. Geven aan dat ik mogelijk bij het deleten van mail alles heb geselecteerd en gedelete heb. Dat is niet het geval want dat zou ik ze met herstel weer terug kunnen halen.
Balen!

RobertP
Hey Draakje, moeten we anders ff gegevens uitwisselen voor het geval vriendin Alice weer aangeeeft dat het een gebruikersfout is. Zou trouwens al 2 dagen teruggebeld worden maar dat lukt kennelijk ook niet :-)

RobertP
Vanochtend is gedeeltelijk mijn mail weer te lezen (december 07 tot heden voor zover ik kan zien). Twee maal gebeld en niet teruggebeld, mail retour met een onzinnig antwoord.

Misschien toch maar mijn mail onderbrengen bij een derde partij ? Email en telefoon tot nu toe goede prijs kwaliteit verhouding maar het moet niet gekker worden.

eve
Vanmorgen checkte ik online mijn email, bleek dat alle emails verdwenen waren. Alle folders en subfolders waren er nog en ook alle contactpersonen, maar de emails waren verdwenen. Emails die deze ochtend verzonden waren zaten wel in mijn inbox.
Dus een een emailtje gestuurd naar Alice en wonder boven wonder binnen 30 minuten waren al mijn emails weer terug!

Of dit nou door een actie van een medewerker van Alice is gebeurd of dat er een probleem in het email systeem zat dat zichzelf heeft opgelost weet ik niet.

Ik heb nog geen antwoord van Alice terug gekregen.
Als 2 mensen het ergens over eens zijn, kun je er zeker van zijn dat er maar één over nagedacht heeft.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Alle email uit Alice mailbox weg (inbox inclusief mappen)', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
email uit werkt niet meer op twee lokaties SMTP, POP3, NNTP etc... 2 09 februari 2015, 23:33
Storing Alice Storing 4 06 december 2012, 21:02
Opzeggen alice Webcare Alice 5 03 december 2012, 12:46
Zijn hier nog Alice-helpdeskmedewerkers? Webcare Alice 16 12 juni 2012, 23:50
pilmo versus alice versus tele2 Algemeen 1 28 april 2012, 16:12
Goedenavond bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief