obey-robots.txt
23 November 2017, 04:34
Navigatie
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

ALICE GEDAGVAARD VOOR RECHTER!

creugers
In december heeft Alice onrechtmatig mijn telefoonaansluiting overgenomen van KPN. Hiervoor was GEEN toestemming verleend. Omdat Alice weigerde de portering te staken zit al sinds december zonder telefoon.
Zelfs na de overname bleef Alice weigeren om dit geschil op een passende wijze op te lossen en mij schadeloos te stellen. Op mijn brieven werd niet gereageerd en eveneens niet op die van het incassobureau en mijn incassoadvocaat.
Deze heeft nu via de gerechtelijke weg Alice laten dagvaarden om zich voor de kantonrechter te verantwoorden.

Wordt dus vervolgd

pebbie
Is het niet zo dat wanneer je naar Alice gaat deze standaard je KNP lijn overneemt? Tel en I-net zit altijd in 1 combi bij hun geloof.

Maar goed ben benieuwd hoe het afloopt, dus ik blijf het hier wel even volgen.

Good Luck
Pebbie

Hoppy
Dat Alice de KPN lijn overneemt is bekend. De kosten voor de KPN lijn vervallen en je hebt daarna een alles-in-een pakket inclusief telefonie + nummerportering als je dat wenst.

Het is wat anders als je er daarna van af wilt en het lukt niet. De opzegtermijn (waar Alice zo trots op is) van 1 maand moeten ze wel nakomen, en daarna moet ook de lijn weer vrijgegeven worden zodat je een nieuwe provider kunt nemen.
Daaraan moet Alice meewerken.
Doen ze dat niet, dan blijven ze in gebreke en kun je ze idd laten dagvaarden als ze geen gehoor gegeven aan brieven.

Alice zal bovendien aan het korste eind trekken als ze zich niet verdedigen voor de rechter. De eiser krijgt dan namelijk gelijk en alle kosten zijn dan voor Alice.

Ik ben ook benieuwd hoe dit af gaat lopen.
Wil je het verloop van de zaak hier melden?

Sandman
Misschien een idee om als de zaak dient dat we er met zoveel mogelijk leden naartoe gaan ?.

Als steun aan de eiser ?

Hank
Sja, een bekend probleem met die grote jongens, zoals Alice (=telecom Italia of zoiets) en UPC. Gaat het goed is er niks mis mee, maar gaat het fout; dan heb je een groot probleem. (en de kbps kloppen bij geeneen)

Als je het lollig kan zien kan je er wel plezier aan beleven als je zeker weet dat je in je recht staat.
Blijf het volgen
Suc6Wink

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'ALICE GEDAGVAARD VOOR RECHTER!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Storing Alice Storing 4 06 december 2012, 21:02
Opzeggen alice Webcare Alice 5 03 december 2012, 12:46
Zijn hier nog Alice-helpdeskmedewerkers? Webcare Alice 16 12 juni 2012, 23:50
pilmo versus alice versus tele2 Algemeen 1 28 april 2012, 16:12
hoe moet ik alice opzeggen ? Webcare Alice 18 12 maart 2012, 22:12
Goedenacht bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief