obey-robots.txt
21 Augustus 2017, 18:00
Navigatie
Onderwerp bekijken
Geen telefoonverbinding, meld alles hier.
 Onderwerp afdrukken

Geen kiestoon

Jack Dasser
Sinds maandag 25 februari 08 aangesloten boij Alice.(anderhalve maand te vroeg) Kreeg na het installeren wel internet verbinding maar geen telefonie. Vandaag vrijdag 29 februari nog steeds geen telefonie mogelijk. Lichtje modem brand als er geprobeerd wordt te bellen maar kiestoon niet hoorbaar. Dooie lijn. Middels diverse keren bellen naar Alcie moest ik vernemen dat e.e.a waarschijnlijk aan mijn dect telefoontoestel (Cocoon 950)ligt. Wat moet ik nu doen? Heeft iemand een oplossing????

BMP
Hoi Jack,

Misschien heb je hier wat aan.

http://alice.gebruikers.eu/forum/viewthread.php?forum_id=31&thread_id=496&pid=3754#post_3754

Probeer anders met een vaste telefoon die moet in principe altijd werken.

Gr BMPWinkWink
Gewijzigd door BMP op 29 februari 2008, 21:59

Bukefala
Ik heb ook dit probleem. Drie telefoons geprobbeerd, 2 vaste eenvoudige van KPN en 1 easy DECT. Wat kan ik nog meer proberen???
Internet werkt wel. Lamptje Phone 1 brandt als ik de hoorn opneem. Maar geen kiestoon. dood.

pluto109
Angryik heb er ook last van in enschede ruis bij bellen in beginstadium en heel vaak geen kiestone ruim 2 weken nu volgens alice zit er een ruisje op de lijn en de td gaat er naar kijkenAngry

allard14
ik krijg ook geen kiestoon kan wel gewoon gebeld worden... heb al 2 weerstandjes geprobeert een van 10 kohm en een van 6k8 ohm allebei werkt het niet... we hebben een draadloze telefoon van chicago de 700S.. weet iemand hier raad mee..? ik weet ook niet zeker of ik de weerstandjes goed plaats

Lantas
O ik heb de DECT Chicago 500 Micro en die doet het prima
Je kan een DSL filter proberen bij sommige gaat de telefoon dan wel werken maar sommige ook dus er is geen zekerheid dat de telefoon dan wel gaat werken.
En anders toch een andere DECT telefoon kopen. Analoge telefoons doen het altijd met Alice maar ja wel een beetje uit de tijd.
Hier is de link voor een lijstje met dect telefoons die werken met Alice:
http://alice.gebruikers.eu/forum/viewthread.php?forum_id=20&thread_id=329&rowstart=0

En hier kun je een DSL filter krijgen: http://www.expansys.nl/p.aspx?i=112634

allard14
ik heb het nu opgelost.. ik zal het even uitleggen.. ik kon dus niet bellen maar wel gebeld worden. Nu heb ik ervoor gezorgd dat ik een weerstandje van 10 kohm had deze had ik tussen de rode en de groene kabeltjes gestopt bij het hoofd telefoon stopcontact. ik heb een chicago 700S die nu dus uitstekend werkt.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Geen kiestoon', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Geen internet & telefonie! Storing 1 21 mei 2013, 12:03
Geen verbinding te krijgen met copperjet Hardware instellingen 10 04 maart 2013, 16:11
Geen internet door fout automatische incasso Helpdesk 3 17 juli 2012, 12:54
Geen Internet verbinding Algemeen 4 23 april 2012, 13:59
geen telefoon verbinding met router Storing 1 21 april 2012, 22:40
Goedenavond bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief