obey-robots.txt
19 Oktober 2018, 20:42
Navigatie
Onderwerp bekijken
Alle vragen m.b.t. de instellingen van de Hardware kun je hier stellen.
 Onderwerp afdrukken

Modem aan het sterven?

wdijk
Vannacht had ik mijn computer aan laten staan om iets van usenet te downloaden. Toen ik vanochtend ging kijken was de verbinding tussen mijn router en het modem weg.
Mijn router kreeg dus geen verbinding met het modem. Toen ik in de meterkast ging kijken, waar zowel de router als het modem staan, zag ik dat het ADSL lampje en het Ethernet lampje beiden uit waren. Na het modem te hebben gereset (gewoon stekker eruit, 30 seconden wachten, en er weer in) deed alles het weer.
Een uur later lag weer alles eruit! Weer exact hetzelfde. En na het resetten werkte alles weer.
Komt iemand dit bekend voor? Is het modem aan het sterven? Of kan het ergens anders aan liggen?

Poetsie
Dat euvel heb ik ook zeer vervelend als ik een groot bestand aan "t downloaden bent,ik heb ook al een nieuw modem gehad maar dat helpt ook niet. Je moet een paar keer resetten en dan doet ie het weer, en dat komt een paar keer per dag voorbij, en als je belt ,met de zeer vriendelijke hp dan krijg je een nieuw modem maar die heb ik al gehad zonder verandering.Wat nu?
Gewijzigd door Poetsie op 01 maart 2008, 21:21

WTFIA
Dan is het toch: Dag Alice.

Opzeggen en in die maand opzeg termijn een andere provider nemen.

Kijk eerst wat er is op je centrale, wellicht Telfort, en anders in de duurdere regio kijken.
XS4ALL is goed maar ook heel duur.
Tweakers ook aardig aan de prijs.

Maar al het goede kost wat.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Modem aan het sterven?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Lijn sinds enkele weken onstabiel (modem herstart zichzelf) Storing 3 21 juli 2014, 15:57
Sitecom Wireless modem router N300, krijg het niet aan de praat. Alice met eigen modem 2 16 juli 2012, 10:27
zomaar modem reset. Storing 3 21 december 2011, 10:02
Ellende om retourgestuurde modem Klacht over Alice 22 19 april 2011, 13:24
Pilmo cq voorheen Pilmo en voip modem. Eigen netwerk 2 04 februari 2011, 17:22
Goedenavond bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief