obey-robots.txt
18 Augustus 2017, 03:09
Navigatie
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Onderwerp afdrukken

Alice problemen met huisnummers?

Heppieboeddah
Op 23/08 aangemeld via de website. Op 26/08 een bevestiging van de aanvraag gehad. Abo bij mijn andere ISP opgezegd. Weken later eens gebeld wat de status was. Reactie: meneer u aanvraag is geannuleerd. Oh? Waarom? Tja er zijn wat problemen met de toevoeging bij u huisnummer. Om een lang verhaal kort te maken. Vanavond wederom gebeld, nog steeds geen oplossing voor hun probleem. Alice kan mij ook verder niets concreets toezeggen. Zie de bui dus al hangen. 01/11 is mijn huidige lijn dood, terwijl het hier om een simpele ISP/ISP migratie gaat [vorige ISP zit ook via bbned] Ik wacht nu nog tot medio oktober en dan kunnen ze wat mij betreft de pot op

Zijn er meerderen met deze ervaring?

Templar
Heb soortgelijk probleem denk ik. Ze hadden moeite met de toevoeging 3-hoog.

Ik ga zo nog maar eens bellen met ze, want nadat ik mij 10-9 had aangemeld bij Alice, kreeg ik op 12-9 een e-mail van de klantenservice dat het versturen van de bevestigingsbrief met 2 weken was vertraagd wegens 'technische problemen'. Men garandeerde mij dat dit zeker binnen 2 weken verholpen zou zijn, maar heb hierna helaas tot op de dag van vandaag taal noch teken meer vernomen.

11 oktober wordt mijn huidige abonnement bij xs4all afgesloten en ik krijg intussen toch een ietwat vieze smaak in de mond Sad

thijlklerkx
Wij hebben Alice afgelopen zondag aangevraagd zonder dit te kennen...

Wij hopen het beste maar wonen ook 3 hoog, dat leverde bij het invullen ook de nodige problemen op...

Ik heb alleen een bevestigingsmail gehad met een bijlage die ik niet geopend kreeg ( iemand een idee met welk proggramma? )

Ik hoop dat we snel een brief krijgen, ik heb nu dus ook geen idee wanneer ik afgesloten word van mijn telefoon.

Kwa internet heb ik gelukkig in ieder geval niks te verliezen, dat delen we met onze buren en dat loopt tot in november.

We hopen op het beste... We hebben de helpdesk nog niet aan de lijn gehad. Echter iedereen zegt mailen gaat snel maar op mijn mailtje heb ik na 48 uur nog geen antwoord...

Op hoop van zege,

Thijl.

MacGyver
Als 't goed is zijn de bijlages van Alice's mails in PDF-formaat, te openen met verschillende programmas, de bekendste wel Adobe PDF Reader:
http://www.adobe....step2.html

thijlklerkx
Acrobat reader wil hem niet openen...

Ik zal die even proberen te updaten en dan ff kijken.

Bedankt en de groeten,

Thijl.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Alice problemen met huisnummers?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Storing Alice Storing 4 06 december 2012, 21:02
Opzeggen alice Webcare Alice 5 03 december 2012, 12:46
Zijn hier nog Alice-helpdeskmedewerkers? Webcare Alice 16 12 juni 2012, 23:50
pilmo versus alice versus tele2 Algemeen 1 28 april 2012, 16:12
hoe moet ik alice opzeggen ? Webcare Alice 18 12 maart 2012, 22:12
Goedenacht bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief