obey-robots.txt
20 Juni 2018, 03:29
Navigatie
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

aansluiten telefoonlijn na portering

grunn
Hallo,
Zo waar! Het nummer is geporteerd! Alleen...hoe krijg ik hem nu ook werkend?!?!?!Angry
Op dit moment bel ik met het tijdelijke nummer en mijn "eigen"nummer geeft een in gesprekstoon (wat sneller dan normaal)

BMP
Doe de splitter er eens tussen uit, tenminste dat is mij verteld (door de helpdeskWink)dat na portering de plitter er af kan
Wie ben ik om aan mijzelf te twijfelen

grunn
ja, dat hebben ze ook gezegd, splitter eruit en een of ander stekkertje ook, dat is dus ook netjes gebeurd...maar nu?!

BMP
grunn schreef:
ja, dat hebben ze ook gezegd, splitter eruit en een of ander stekkertje ook, dat is dus ook netjes gebeurd...maar nu?!

Eeegh welk stekkertje? volgens mij kan je vanaf het israpunt rechtsreeks in de copperjet Frown

Maar mijn nummer is nog niet geporteerd dus ik weet het niet zekerSmile

grunn
tja er moest ook een stekkertje uit met een 3 letterige naam (nee, het was niet k.t)
maar israpunt? is dat dat ding waar je normaal gesproken zo'n 4 potige stekken van je telefoon in stopt? of is dat het kastje aan de muur met dunne draadjes?!?!?!
Enne, neem aan dat dat copperding het ding is dat alice heeft opgestuurd (en ja, ik ben een vrouw Grin)

BMP
grunn schreef:
tja er moest ook een stekkertje uit met een 3 letterige naam (nee, het was niet k.t)
maar israpunt? is dat dat ding waar je normaal gesproken zo'n 4 potige stekken van je telefoon in stopt? of is dat het kastje aan de muur met dunne draadjes?!?!?!
Enne, neem aan dat dat copperding het ding is dat alice heeft opgestuurd (en ja, ik ben een vrouw Grin)

Klopt israpunt is het kastje met dunne draadjes, daar vanaf op de copperjet (ding van Alice)aansluiten.Grin

grunn
goed, dus nu zit alles zoals ik denk dat het moet.
isradraadjes in adsl gat, telefoonlijn uit ding met 4 gaatjes in lijn 1 gat en stroom in het stroomgat.
internet werkt en zoals het nu aangesloten is kunnen we wel op het tijdelijke nummer bellen (en toen alle splitters en weet ik wat er tussen zaten ook)
knettergek word je ervanShock

BMP
grunn schreef:
goed, dus nu zit alles zoals ik denk dat het moet.
isradraadjes in adsl gat, telefoonlijn uit ding met 4 gaatjes in lijn 1 gat en stroom in het stroomgat.
internet werkt en zoals het nu aangesloten is kunnen we wel op het tijdelijke nummer bellen (en toen alle splitters en weet ik wat er tussen zaten ook)
knettergek word je ervanShock

Internet en de telefoon werkt dus wel zonder splitter dan zou ik die er mooi tussen uit laten, en neem nog eens contact op met de helpdesk via emailWink

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'aansluiten telefoonlijn na portering', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Linksys WRT160n aansluiten als accespoint Algemeen 2 12 december 2011, 20:07
Telefoonlijn heeft geen in bezet toon Eigen telefoon netwerk 5 18 november 2009, 10:28
Aansluiten Homeplug.... Algemeen 9 25 oktober 2009, 22:50
aansluiten router op copperjet --> snelheid halveert Eigen netwerk 4 18 juli 2009, 15:39
Lage snelheid na aansluiten router Snelheid 1 05 april 2009, 11:13
Goedenacht bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief