obey-robots.txt
21 November 2017, 03:31
Navigatie
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

Modem kapot?

mem512b
Wanneer ik lease time van de DHCP server in mijn CJT ga wijzigen en save config doe, springt hij toch naar de standaarde waarden na reset. Ik heb even in de im.conf gekeken, de waarden zijn wel de door mij ingeveorde waarden. Heeft iemand ook zelfde probleem gehad?
Heeft net helpdesk gebeld en gesproken met een aardige persoon. Die weet echter niet wat mijn probleem en wat een DHCP server is. Wel krijg ik nu een ander modem toegestuurd omdat ik toch andere problemen heb met mijn CJT.
Vroeger krijg ik nog antwoord op mijn vragen via email. Laatste 2 keer krijg ik alleen te horen
"Helaas is het niet mogelijk om uw probleem via e-mail op te lossen. Wij vragen u vriendelijk om telefonisch contact op te nemen met onze helpdesk op 0900-1560, één van onze medewerkers voert dan samen met u een storingsanalyse uit om uw probleem nader te bepalen en op te lossen. "

Overstappen wordt zo steeds aantrekkelijker.....

Chrisdus
Ook hier een kapot modem en troosteloze gesprekken met helpdesk.

Modem vervangen en verhip ik kan weer bellen en ook blijft de verbinding langer dan 4 seconden in stand.

Maar verbinding nog steeds wisselvallig.

De snelheid 4000 kbs, terwijl ik een lijn heb die goed is voor 18000 juicht de helpdesk.

Ook graag antwoord op de vraag of Alice de tijd die ik geen verbinding had vanwege een kapot modem terug betaald krijg.

Tot dusver niet verder gekomen dan, "als U nog meer vragen hebt kunt U voor 25 cent per minuut bellen met onze "helpdesk".

Maar inderdaad we kunnen per maand opzeggen en dat wordt met de dag aantrekkelijker.

Yes
Heb ook al tijden een brak modem. Na stroomuitval kan ik alleen door reflashen weer wat leven erin blazen.
Ik ben tijdens mijn laatste gesprek 3 x ca. 2 minuten in de wacht gezet zonder uitleg waarvoor. Uiteindelijk is mij na aandringen van mijn zijde een nieuw modem beloofd (denk ik, want eigenlijk was het een vage belofte over een retourdoos of zo Shock) , waar ik al weer ca. 3 weken op wacht..........
Lijkt op de belofte van uitgaande nummerweergave binnen 2 a 3 dagen, waar ik nu al 3 of 4 maanden op wacht!

Heb nu een behoorlijk nijdig e-mailtje verzonden aan de helpdesk.
Ben normaal niet zo gauw kwaad, maar voelde me behoorlijk belazerd en niet serieus genomen.

Nu maar hopen dat ze sportief reageert Frown

-------------------------------------------------------
The answer is Yes! The question is the question?

Chrisdus
Kreeg ook (als afgesproken) retourdoos aangeboden. Later werd me pas duidelijk dat ze tot de conclusie waren gekomen dat mijn modem kaduk was en ik een nieuw modem diende te krijgen. Vandaar de retourdoos.

De retourdoos is overgens onzin. Daar pas niet in wat ze terug willen hebben. Ze sturen namelijk niet alleen een nieuw modem, maar de hele rataplan.
Aangezien ik alleen een nieuw modem nodig had heb ik die er uit gehaald en het oude modem in dezelfde doos terug gestuurd.

Het moeilijkste komt nog. Geld terug vragen voor de tijd dat de dienst die ze zouden leveren niet is geleverd vanwege een kapot modem.

E-mail schijn niet voldoende te zijn, er moeten papieren brieven komen. Ben benieuwd.

Sandman
E-mail, papieren brieven, bellen, het maakt niet uit.

Alle 3 geprobeerd, nog steeds niks nada als reactie gehad.

Ja mails over betalingen en uitgestelde opzeggingen.

Was ik er maar nooit aan begonnen. Zucht.

mem512b
Yes schreef:
Ik ben tijdens mijn laatste gesprek 3 x ca. 2 minuten in de wacht gezet zonder uitleg waarvoor. Frown

Ik had 10 minuten gebeld, maar 2 min met de persoon gesproken. Die moet steeds een collega raadplegen omdat die niet weet wat DHCP server is en wat mijn probleem inhoudt. Modem heb ik na een paar dagen al binnen. Smile
Ik moet alleen meer terugsturen dan wat in de doos zit. In de bijgaande brief wordt alles genoemd wat terug moet. Daarin staat 4x telefoonkabels (RJ 11) terwijl er maar 3 inzitten.Shock
Ik ben benieuwd of ze echt de 4e kabel in rekening brengen want ik ga niets terugsturen wat ik niet heb gekregen.

Chrisdus
En dan nu het goede nieuws. Alice heeft gebeld om te vragen hoe het met me ging. Verbinding werd tot twee keer toe verbroken, dus ik hoefde niet al te veel uit te leggen.

Ze gaan er wat aan doen en vannacht had ik zelfs een uiterst snelle verbinding.

Zou het allemaal dan toch goed komen?

Yes
mem512b schreef:
Yes schreef:
Ik ben tijdens mijn laatste gesprek 3 x ca. 2 minuten in de wacht gezet zonder uitleg waarvoor. Frown

Ik had 10 minuten gebeld, maar 2 min met de persoon gesproken. Die moet steeds een collega raadplegen omdat die niet weet wat DHCP server is en wat mijn probleem inhoudt. Modem heb ik na een paar dagen al binnen. Smile

Ik heb nu officieel antwoord op mijn nijdige email, n.l:
Volgens Alice heb ik helemaal geen telefonische klacht bij ze ingediend! Shock
Waarom staat er dan zo'n lang telefonisch gesprek met hun Helpdesk op mijn factuur???
Onwaarheid spreken kunnen ze als de beste daar....zucht Frown

Defect modem zal wel defect blijven!

Ik wacht tot ik ergens een waterdichte overstapprocedure naar Telfort heb gevonden:
- Ik wil n.l. mijn telefoonnummer niet kwijt
- Ik wil n.l. niet weken zonder internet zitten
- Ik wil n.l. niet mijn hele leven nota's aan Alice blijven betalen voor niet geleverde diensten

-------------------------------------------------------
The answer is Yes! The question is the question?

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Modem kapot?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Lijn sinds enkele weken onstabiel (modem herstart zichzelf) Storing 3 21 juli 2014, 15:57
Sitecom Wireless modem router N300, krijg het niet aan de praat. Alice met eigen modem 2 16 juli 2012, 10:27
zomaar modem reset. Storing 3 21 december 2011, 10:02
Ellende om retourgestuurde modem Klacht over Alice 22 19 april 2011, 13:24
Pilmo cq voorheen Pilmo en voip modem. Eigen netwerk 2 04 februari 2011, 17:22
Goedenacht bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief