obey-robots.txt
24 November 2017, 12:08
Navigatie
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

ze zijn echt helemaal van de pot gerukt

Sandman
Wat denk je ?, krijig ik zojuist WEER een opzegbrief, nu per 30-04-2008, terwijl ik thuis een brief heb liggen dat het per 31-01-2008 ging gebeuren.

Ik heb ze maar even wat teruggeschreven, of het helpt, geen idee.

Beste Alicemedewerker,

zojuist ontving ik weer een brief waarin bevestigd werd dat mijn abonnement per 30-04-2008 stopgezet word.

Zulke brieven krijg ik elke maand sinds december 2007.
Ik verzoek U om hiermee te stoppen.

Kijkt U eens in mijn archief op 10-12-2007, toen hebben jullie mij een brief gestuurd waarin de stopzetting
per 31--01-2008 bevestigd werd. DIT IS DE ENIGE JUISTE BRIEF !!!!!!!!!.

Ik heb mijn abonnement in december opgezegd en het is per brief bevestigd dat dit per 31-01-2008 stopgezet werd.

Wat jullie daarna sturen zal me worst zijn.

Het modem is inmiddels al teruggestuurd en ik ben jullie verder geen geld meer verschuldigd.

KAN DIT NU VOOR EENS EN VOOR ALTIJD GOED IN JULLIE ADMINISTRATIE VERWERKT WORDEN ???????

john1962
Ik heb het zelfde probleem, was per 31-12-07 geen klant meer
Modem terug gestuurd en nu blijkt dus gewoon klant tezijn tot eind
maart.

Bellen Bellen en ze weten van niks. AL diversen brieven verstruurd en
ook nog steeds geen antwoorden.

Nee ik moest naar de geschillen commissie. Ik de geschillen commisie
bellen, die schoot meteen in de lach, ze hebben geen contract met Alice dus die kunnen ook niks voor je doen.

De KPN moet gratis de aansluitingen doen voor eventuele
nieuwe contact punten, volgens de monteur mag Alice dit dus
niet eens in rekening brengen, wat ze dus wel doen.

Hier om gevraagd bij ALice (2 x) tot heden dus ook geen antwoord
op gegregen.

Maar onder tussen wel de aanmaningen versturen enz enz, en dan dreigen met het stop zetten van der service, WELKE service heb al van af januari geen internet en telefonie meer bij ze.SadSad

Ik denk dat we moeten kijken of me met meerdere mensen iets kunnen
ondernemen tegen deze ONDUIDELIJKE dame.

John

PS ik heb net gebeld met me verzekering, en me rechtsbijstands adviseur gaat de zaak bekijken.
Ik bleek trouwens niet de enigste tezijn met klachten.

Gewijzigd door john1962 op 17 maart 2008, 16:20

Sandman
Ik heb een brief van ze gekregen dat het contract per 31-01-2008 afgelopen was.
Wat zij daarna doen is hun probleem, ik betaal niks, zijn ze nou helemaal gek geworden ?

ZIJ maken fouten en wij moeten maar zien hoe wij dat recht krijgen ?, echt niet !!.

Ze kunnen niet eens antwoorden op mijn brief.

Van de week kreeg ik een mailtje waarin stond dat ik GEEN brieven meer zou krijgen, nou ik heb er al weer 2 gehad.

Ik kap er mee, ik doe niks meer, ik wacht af, wat een teriingprovider zeg. Sad

schemerwoude
Ik ben het onderhand ook wel zat. Ik heb 30-1-2008 een aangetekend schrijven verstuurd dat ik het contract ontbind wegens in gebreke blijven. Ik krijg geen reactie daarop. Sterker nog ze hebben geld afgeschreven. Dat heb ik terug laten storen en blokkeren.

Verder kreeg ik pas doodleuk een mailtje dat mijn factuur over Maart in de lounge staat (waar ik nooit in heb kunnen loggen) terwijl Xs4all al sinds 25-2-2008 mij werkend internet levert.

Ik stuur voor de vorm mailtjes terug. Ik weet dat ze het niet lezen maar ik verwacht wel dat ik binnenkort mijn rechtsbijstand verzekering nodig heb.

Ik wil nog geld van ze hebben voor het bellen maar het 0900-duur nummer en de aangetekende brief. Ik heb nog een modem liggen... dus ja... vraag me af wanneer ze die dus terug willen.

Sandman
Ik heb mijn modem al teruggestuurd, zal binnenkort wel een brief krijgen dat ze niks ontvangen hebben.

Volgens Alice staat mijn factuur van Maart in de Lounge, maar daar kan ik niet meer in, mijn account is gedeactiveerd.
Goh, hoe zou dat nou komen ?????

john1962
Nou ze maken het heel bont, ik heb modem al terug gestuurd op
09-01-2008 en hij was ontvangen op 10-01-2008 bij Alice, dat hebben ze bevestigd. (had geen signaal meer op 08-01-2008)

En vandaag kreeg ik een brief met de opzegging per 30-04-2008.
En dus weer bellen, en ze beloven het weer uit tegaan zoeken.

Ze weten zelfs te vertellen dat er nog kosten gemaakt zijn met dit account.

JOhn
Gewijzigd door john1962 op 19 maart 2008, 14:24

schemerwoude
john1962 schreef:
En vandaag kreeg ik een brief met de opzegging per 30-04-2008.
En dus weer bellen, en ze beloven het weer uit tegaan zoeken.

Ze weten zelfs te vertellen dat er nog kosten gemaakt zijn met dit account.

Konden ze nog vertellen wat er mee gebeurd was? Bellen/internet?

Heeft iemand al -onterecht- een deurwaarder gehad van ze? Ik kan me zo maar voorstellen dat ze dat doen namelijk....

Sandman
Vandaag heb ik de eerste herinnering gehad, of ik die maar even binnen 3 dagen wil betalen.

Wel typisch: als je hun wat stuurt hoor je gewoon helemala niks, of wekenlang niet, een monteur gaat gewoon op vrijdag naar huis en laat jou zitten tot maandag met jouw probleem, maar als je HUN moet betalen dan moet het ineens binnen 3 dagen.

Morgen de Jurofoon maar eens bellen, kijken wat ze er van zeggen.

Ik moet de teruggestorte kosten betalen EN het maandbedrag van Februari. Maar toen was ik al geen lid meer (brief in huis) dus dara kunnen ze echt naar fluiten. Ja ze zeggen dat je dat achteraf terug krijgt, geloof jij dat ?
Ze hebben er geen recht op, dus krijgen ze het ook niet.

En ik kan de rekening bekijken in de Lounge, alleen jammer dat mijn account gedeactiveerd is. Het is echt een zooitje daar.

schemerwoude
Sandman schreef:
Vandaag heb ik de eerste herinnering gehad, of ik die maar even binnen 3 dagen wil betalen.

Morgen de Jurofoon maar eens bellen, kijken wat ze er van zeggen.

Al enige informatie wat de Jurofoon er van vond?

Sandman
Vandaag gebeld en die zeiden dat ik een aangetekende brief moest sturen (nog meer kosten). Als het dan tot een rechtszaak komt kan ik aantonen dat ik er alles aan gedaan heb.

Ik heb ze verteld dat iemand hier op het forum dat ook gedaan had en er nooit meer iets over had gehoord, maar ze zeiden dat ik het toch moest doen.

Toen heb ik Alice gebeld en uiteindelijk bleek dat ik volgens hun al 4 keer een annulering ongedaan had gemaakt!!. Vandaar steeds die verlenging van het contract.

Uiteindelijk begreep ze (hoop ik dan maar) dat ik echt alleen maar steeds gebeld had om op te zeggen en echt niet om weer bij Alice te blijven. (God bewaar me zeg!)

Ze zou een berichtje sturen naar de betreffende afdeling en ik moest over 5 werkdagen maar eens terugbellen om te horen hoe het afgelopen was. (zelf bellen schijnt bij hun niet in hun woordenschat te zitten).

Dus dat wordt weer wachten. Als het weer een zoethoudertje blijkt te zijn geweest dan kunnen ze echt de pot op, wat voor aanmaningen ze ook sturen.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'ze zijn echt helemaal van de pot gerukt', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Zijn hier nog Alice-helpdeskmedewerkers? Webcare Alice 16 12 juni 2012, 23:50
Ben echt radeloos........ Klacht over Alice 3 10 september 2010, 09:29
Welke nummers zijn vaste nummers? Frequently Asked Questions 4 20 maart 2010, 21:26
Oplevering ~ niet helemaal soepel. (KPN->Alice) Opleveringsproblemen 24 20 februari 2009, 12:39
Welke Draadloze Ethernet modems zijn Aliceproof??? Frequently Asked Questions 7 20 januari 2009, 14:17
Goedemiddag bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief