obey-robots.txt
24 Juni 2018, 04:59
Navigatie
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

ik geef het op

Sandman
Ik heb een brief dat ik per 31-01-2008 van ze af ben.
Vervolgens krijg ik elke maand nog steeds een brief dat mijn contract per ***** opgezegd wordt (steeds een maand later.

Ik heb ze daar een mail over gestuurd, krijg ik dit terug:

We gaan er vanuit dat er vanaf heden geen brief meer zal worden verstuurd. Onze excuses voor de eerder verzonden brieven

Wat denk je dat ik vandaag kreeg ? De rekening van Maart !!!
Wil ik gaan kijken, ja echt niet.

Ik heb ze even samengevoegd tot 1 plaatje:

0663d07e

Ik geef het op, tegen zoveel domheid kan ik niet op Sad

Sandman
Wat denk je ?, krijg ik net wéééér een brief dat mijn account per 30-04 wordt beeindigd.

Ik snap het niet meer hoor. Sad

joost1969
Na 3 brieven dat ik per maart 2009 ! ben opzegd eindelijk een met 30 april 2008 ! Ik moet nog tot eind april lid blijven maar heb thuis (mail nu vanaf werk) geen internet + telefoon. In de opzegbrief staat het volgende aan het einde:

Wij vinden het jammer dat u geen gebruik van Alice kunt maken. Maar op www.alice.nl kunt u op de hoogte blijven van onze nieuwste producten.

Hahaha ongelooflijk 6 weken geen internet maar de facturen worden wel gewoon afgeschreven, ik durf deze niet te laten stoneren anders sluiten ze me helemaal af en kan telfort me straks niet overnemen.

Ben benieuwd of ik nog bericht krijg van mijn aangetekende brief waar ik kosten probeer te verhalen.

schemerwoude
joost1969 schreef:
Hahaha ongelooflijk 6 weken geen internet maar de facturen worden wel gewoon afgeschreven, ik durf deze niet te laten stoneren anders sluiten ze me helemaal af en kan telfort me straks niet overnemen.

Ben benieuwd of ik nog bericht krijg van mijn aangetekende brief waar ik kosten probeer te verhalen.

Ook ik kreeg geen antwoord op aangetekend schrijven. Als ik jou was zou ik zo snel mogelijk zo veel mogelijk laten storneren. Anders kan je denk ik naar je geld fluiten.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'ik geef het op', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
TV commercial 1 met Brad Pitt, geef commentaar! Algemeen 3 24 mei 2008, 22:24
TV commercial 3 met Bratt Pitt, geef commentaar! Algemeen 0 24 mei 2008, 16:47
TV commercial 2 met Bratt Pitt, geef commentaar! Algemeen 0 24 mei 2008, 16:46
Goedenacht bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief