obey-robots.txt
12 December 2018, 20:43
Navigatie
Onderwerp bekijken
Geen telefoonverbinding, meld alles hier.
 Onderwerp afdrukken

Regelmatig geen telefoon

pieternel
Ik wordt er ook een beetje moedeloos van. Na ruim 2 maanden eindelijk aangesloten bij Alice. Nummerweergave werkt nog steeds niet, en nu ervaar ik dat ik regelmatig niet kan bellen. Geen kiestoon. Als ik het modem spanningsloos maa en na een paar minuten weer aanzet, kan ik na het opstarten van het modem weer 1 dag bellen. Daarna is het weer mis. Ben ook niet bereikbaar. Een oproeper krijgt te horen dat het nummer momenteel niet bereikbaar is. Sad

Over het ADSL deel ben ik goed te spreken. Geen problemen en een goede snelheid.

Ik hoop dat men de forumberichten ook leest en dat men er zich eindelijk eens iets van aan gaat trekken. Angry

Caatje
Ik heb idd ook vaak dat wanneer ik aan het bellen ben de verbinding wordt verbroken ... maar na een paar min kan ik dan weer bellen en gebeld worden ...

Ik heb nu sinds gisteren een niewue thuis telefoon gekocht en nu heb ik wel nummer melder! Alleen wanneer ik bel naar anderen, dan krijgen zij mijn nummer niet te zien, dat vind ik wel vervelend!

Sonnepon
Ik heb ook regelmatig geen telefoon. Als er hierheen gebeld wordt, dan hoort men een raar piepje, dat het nummer niet gebruikt is of als de telefoon afgesloten is. En ik kan nu (al voor de zoveelste keer) weer niet bellen omdat er geen netwerk is en dus geen kiestoon.

Erg jammer hoor.

royjesse
Hier net zo heb soms helemaal geen tel en als hier heen wordt gebeld en je neemt op regelmatig een doode lijn zodat die persoon nog een keer kan bellen.
En met mailen naar de mooie dame schiet het ook niet op je krijgt geen antwoorden op je vragen.
Bel maar naar de service lijn a 25 c/min lekker bezig alice heb mega spijt van de overstapAngrySad

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Regelmatig geen telefoon', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Verbinding steeds trager en slecht bereikbaar met telefoon Storing 1 23 januari 2015, 19:25
Probleem telefoon en internet Storing 2 01 november 2013, 18:36
Geen internet & telefonie! Storing 1 21 mei 2013, 12:03
Geen verbinding te krijgen met copperjet Hardware instellingen 10 04 maart 2013, 16:11
Geen internet door fout automatische incasso Helpdesk 3 17 juli 2012, 12:54
Goedenavond bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief