obey-robots.txt
23 November 2017, 04:29
Navigatie
Onderwerp bekijken
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL statistieken. Configuratiescherm, Geavanceerd, Statistieken, ADSL statistieken.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Wat heet traag

Chrisdus
Vanavond een programma gedownload met de verbluffende snelheid van 20 tot 30 Kb/s.

Je zou bijna terug verlangen naar Hetnet. Maar de helpdesk juicht dat ok een 18 Mb/s verbinding heb.

En dan dat wegvallen, ben ik de enige die daar last van heeft of is dat een normaal verschijnsel.

BMP
Chrisdus schreef:
Vanavond een programma gedownload met de verbluffende snelheid van 20 tot 30 Kb/s.

Je zou bijna terug verlangen naar Hetnet. Maar de helpdesk juicht dat ok een 18 Mb/s verbinding heb.

En dan dat wegvallen, ben ik de enige die daar last van heeft of is dat een normaal verschijnsel.

Download dan dit http://speedtest.bbned.nl/download/file100mb.bin

binarie bestand eens en hoeveel haal je dan?Frown
Wie ben ik om aan mijzelf te twijfelen

scouser
sinds januari heb ik er ook last van. De HD doen er al ruim 2 maanden van alles aan (zeggen ze) ik moet maar geduld hebben.

Als ik middels newleecher probeer te donwloaden wordt ik er zo vaak uit geknikkert dat mijn newsserver elke keer met de melding komt te veel verbindingen. en dit gebeurd elke 15 a 20 minuten.

ik zit op 700 mtr van de centrale ze hebben me terug gezet in snelheid max download nu 1.40 mb/sec maar zonder resultaat nog steeds een klapperlijn.

Ik had al jaren een 10 mb lijn zonder probs ook van bbnet dus vertel het me maar.

Ik heb de hoop opgegeven het telefoonnummer is inmiddels terug naar KPN nu nog een knappe I.S. provider
Gewijzigd door scouser op 18 maart 2008, 18:14

BMP
scouser schreef:
sinds januari heb ik er ook last van. De HD doen er al ruim 2 maanden van alles aan (zeggen ze) ik moet maar geduld hebben.

Als ik middels newleecher probeer te donwloaden wordt ik er zo vaak uit geknikkert dat mijn newsserver elke keer met de melding komt te veel verbindingen. en dit gebeurd elke 15 a 20 minuten.

ik zit op 700 mtr van de centrale ze hebben me terug gezet in snelheid max download nu 1.40 mb/sec maar zonder resultaat nog steeds een klapperlijn.

Ik had al jaren een 10 mb lijn zonder probs ook van bbnet dus vertel het me maar.

Ik heb de hoop opgegeven het telefoonnummer is inmiddels terug naar KPN nu nog een knappe I.S. provider

Hoe kom je dan aan te veel verbindingen? doe je naast usenet ook aan bittorent , limewire , kazaa directconnect ++ enz ??

Via een newsserver heb je maximaal het aantal verbindingen die de server toestaat meestal maximaal 12 afhankelijk van het abonnement.Smile
Gewijzigd door BMP op 18 maart 2008, 18:23

scouser
Door dat ik steeds een soort van reset krijg ziet mijn newsserver als opnieuw inloggen terwijl de oude nog open staan vandaar dat ik de melding teveel verbindingen krijg.

Iets anders kan ik niet bedenken de newsserver gebruik ik nu zo'n jaar of 4 altijd zonder problemen.

BMP
scouser schreef:
Door dat ik steeds een soort van reset krijg ziet mijn newsserver als opnieuw inloggen terwijl de oude nog open staan vandaar dat ik de melding teveel verbindingen krijg.

Iets anders kan ik niet bedenken de newsserver gebruik ik nu zo'n jaar of 4 altijd zonder problemen.

Heb je je inloggegevens wel eens uitgeleend om bij een ander te proberen proberen? misschien worden die gegevens nog stiekem gebruikt.

Meestal is het aantal connecties maximaal 6 per ip vraag anders eens nieuwe inloggegevens aan.

welke newsleecher gebruik je grabit newsbin of sabnzbd ??? probeer eens een andere,... sabnzbd is een aanraderWink

Wat ook een optie is neem even een proefabbo op bijvoorbeeld xlned

http://www.xlned.com/abonnementen/

WinkCool
Gewijzigd door BMP op 18 maart 2008, 19:49

Chrisdus
BMP schreef:
[
Download dan dit http://speedtest.bbned.nl/download/file100mb.bin

binarie bestand eens en hoeveel haal je dan?Frown

Heb ik gedaan, 1.6 MB/s, dus even wat meer. De speedtest op dezelfde pagina gaf aan dat ik over een 12.7 Mb/s breedband verbinding beschik. Overigens getest om 1 uur 's nachts en dat lijkt me niet representatief.

Volgende ochtend zijn de waarden 2.09 MB/sec en 16.7 sec. Als dat zo door blijft gaan ben ik best tevreden.
Gewijzigd door Chrisdus op 19 maart 2008, 10:22

scouser
Ik gebruik al jaren usenetserver.com 10 draadjes toegestaan

Uiteraard in de afgelopen weken meerdere malen het wachtwoord veranderd, dus dat uitlenen kan het niet zijn.

Als programma gebruik ik ook al jaren Newsleecher officieel geregistreerd.

Deze combi werkt al jaren perfect, nooit problemen mee gehad.

1e 2 maanden bij Alice werkte het ook goed om vervolgens in de problemen te komen.

Ik heb echt alles geprobeerd nieuwe kabels modem hangt op 15 cm van isra punt pc is helemaal opnieuw geinstaleerd modem gereset.
Niets helpt dus we kunnen lang kort of helemaal niet lullen maar dit probleem ligt gewoon bij de mooie dame nergens anders.

30 april loopt contract af en vandaag nieuwe isp genomen concepts ict kost een stuk meer maar dan heb ik ook weer een normale verbinding, het is mij weer gebleken goedkoop is toch vaak duurkoop.Angry

BMP
scouser schreef:
Ik gebruik al jaren usenetserver.com 10 draadjes toegestaan

Uiteraard in de afgelopen weken meerdere malen het wachtwoord veranderd, dus dat uitlenen kan het niet zijn.

Als programma gebruik ik ook al jaren Newsleecher officieel geregistreerd.

Deze combi werkt al jaren perfect, nooit problemen mee gehad.

1e 2 maanden bij Alice werkte het ook goed om vervolgens in de problemen te komen.

Ik heb echt alles geprobeerd nieuwe kabels modem hangt op 15 cm van isra punt pc is helemaal opnieuw geinstaleerd modem gereset.
Niets helpt dus we kunnen lang kort of helemaal niet lullen maar dit probleem ligt gewoon bij de mooie dame nergens anders.

30 april loopt contract af en vandaag nieuwe isp genomen concepts ict kost een stuk meer maar dan heb ik ook weer een normale verbinding, het is mij weer gebleken goedkoop is toch vaak duurkoop.Angry

Mja toch moet je eens wat proberen, het zal zuur zijn als het blijkt dat je straks met hetzelfde probleem zit bij de andere isp.

Probeer toch eens sabnzb http://digimuziek.nl/images/download.gif het instellen valt wel mee, ik ben benieuwd of het probleem er dan nog is.

neem (als het probleem dan nog bestaat) ff een proefabbo bij xlned al is het alleen maar om te testenWink

Yes
scouser schreef:

Niet helemaal on-topic, maar gezien mijn recente ervaringen, begin ik mij inmiddels toch ook serieus voor te bereiden op een ISP switch.
Ik ben wel benieuwd welke procedure je hebt gevolgd om je telefoonnummer weer bij KPN te krijgen.
Ik wil n.l. in ieder geval niet mijn aloude telefoonnummer kwijt.

-------------------------------------------------------
The answer is Yes! The question is the question?

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Wat heet traag', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Alice snelheid 4 keer zo traag Algemeen 2 18 april 2011, 18:28
Storing sinds 19.00? Internet ontzettend traag! Eigen netwerk 2 21 januari 2011, 20:44
Is er een storing het is super traag hier Eigen netwerk 1 21 januari 2011, 19:39
Internet belachelijk traag Snelheid 3 06 januari 2011, 20:06
Sommige sites laden traag Webcare Alice 7 06 december 2010, 21:47
Goedenacht bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief