obey-robots.txt
20 September 2018, 15:38
Navigatie
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk!
 Onderwerp afdrukken

Wel wireless niet gedraad

bankje
Hallo,

Ik heb een probleempje. Ik heb sinds eergisteren geen gedraad internet meer. Dit gebeurde zomaar, dat wil zeggen ik heb niks aan mn pc veranderd of iets geinstalleerd. Mijn draadloze internet werkt nog wel.
Is er iemand die weet hoe ik dit kan oplossen?

Groetjes Roy

pieternel
Ik had de afgelopen week precies hetzelfde probleem
kreeg bij het opvragen van de mail via een bedrade PC allerlei vreemde foutmeldingen. Bij controle op mijn laptop (via Wifi access) werkte alles normaal. Kwam op de website van Microsoft diverse mogelijke oorzaken / oplossingen tegen. Een ervan was het modem opnieuw opstarten.
Ik heb de spanning van het modem afgehaald, ca 10 minuten gewacht en daarna weer aangesloten. Vreemd genoeg werkte alles weer normaal. Alles werkt nog steeds goed. Smile

Je zou het dus ook eens kunnen proberen.

Succes
Gewijzigd door pieternel op 25 maart 2008, 19:48

bankje
Deze oplossing heeft niet mogen baten helaas.
Ik heb ook de lan herstel tut van alex geprobeerd maar dat werkt ook niet. Verschillende netwerkkaarten getest, ook geen oplossing. MN server is ook offline, dus het ligt niet aan mn pc, tenzij mn pc en server hetzelfde probleem hebben.
Is er iemand die mij uit de brand kan helpen?

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Wel wireless niet gedraad', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
email uit werkt niet meer op twee lokaties SMTP, POP3, NNTP etc... 2 09 februari 2015, 23:33
kan niet bellen en gebelt worden Algemeen 4 14 februari 2013, 17:23
telefoonverbinding werkt plotseling niet meer..... Algemeen 1 19 augustus 2012, 17:11
Sitecom Wireless modem router N300, krijg het niet aan de praat. Alice met eigen modem 2 16 juli 2012, 10:27
Mail versturen via out.alice.nl met Niet-@Alice.nl-afzenderadres SMTP, POP3, NNTP etc... 14 16 februari 2012, 18:48
Goedemiddag bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief